Yazarın anlatımı :Yang Jeongin lise son ogrencisidir, kendisi ailesi tarafından sevilmeyen sınıfın sessiz öğrencisidir. Babası alkoliktir, annesine şiddet uygular para için oğlunu kullanır. Babası kumar oynadığı için dünya kadar borçu var, fakat bunların sonucunun ne olucağını bilmiyordu....
Şimdi Jeongin'ine bakalım.
Okulda sırasında oturuyor ve dersi dinliyor, bir yandanda eve gidememek için dua ediyor. O dualarını ederken zil çaldı ve öğrenciler hazırlanıp çıkmaya başladı, oda bıkkınca eşyalarını aldı ve sınıftan çıktı. Son zamanlarda ortaya çıkan katil olaylarından dolayı durmadan etrafı kontrol ediyor, fakat ona kalsa babasının döverek öldürmesinden iyidir. Sonuçta kimse canı acıyarak ölmek istemez, değil mi?
Sonunda yolu yarıladı, eve gelmesine az kalmıştı. 'acaba bugün ne yapacak?' diye düşünerek eve girdi. Evin sessizliğine bakılırsa ya uyuyordu yada kumar oynamaya gitmişti. Evi gezdiginde annesi koltukta uyuyordu, babası ise dışarıdaydı.
Odasına adımladı ve eşyalarını bırakıp ders çalışmaya başladı. En azından okuyup buradan gitmeyi düşünüyordu.
Birkaç saat sonra ödevlerini bitirip evi toplamaya başladı, annesinin üstünü örttü ve toplamayı bitirdi. Dolabı açıp ne kadar dolu diye baktı. Sadece iki kişilik yemek malzemesi vardı, en azından annem yer dedi ve yemek birşeyler yapmaya başladı. Babasının sevdiklerinden yaptı, yoksa onu veya annesini dövebilirdi.
Yemekleri yapmayı bitirdi ve odasına geçti, bir kaç dakika sonra anahtar sesi gelince babasının geldiğini anladı. Babasının sesi gelince hemen içeri gitti, yoksa onu dövebilirdi.
"hayırdır bu ev niye bu kadar toplu? Ben yokken birileri mi geldi?"
"h-hayır."
"sen mi topladın buraları?"
"evet."
"iyi, geç odana birileri gelicek birazdan."
Bu onun en nefret ettiği kelimeydi, babası onu zorla birilerinin altına sokmaya çalışıyordu...mecburdu.
Kafa sallayıp odasına gitti, sadece duvara baktı ve düşündü ; 'ne yapsam kurtulurum' kendiside biliyor kurtulması imkansız(?)
Aradan geçen sürede onlar gelmişlerdi. Babası kapıyı açmadan önce onu içeriye yollamıştı korku ile beklerken babası ve o kişiler geldi, saygı amaçlı annesi ve kendisi kalkmıştı.
"hoşgeldiniz. Siz istersiniz geçin biz konuşalım."
Bunu derken oğluna bakıyordu, genç adam kafasını sallayıp eliyle gel hareketi yaptı. Onun peşinden odasına gittiler. Ve onun için cehennem Başlamıştı...
Adam işini bitirip giyinerek salona geri gitti, Jeongin ise sadece olduğu yerde kaldı, ne yerinden kalktı ne kıpırdadı. Sadece üzerini örttü ve duvara bakarak ağlamaya başladı. Yapabileceği tek şey buydu çünkü.
...
Selam.
Taslakta çürüyordu dedim saliyim gitsin.
Sizce nasıl gidicek?
Kitapla ilgili düşüncelerinizi ve fikirlerinizi özelden veya yorum olarak söyleyebilirsiniz.
Allah'a emanet olun.
Byeee~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why are you crying, little one? ¶seungIN¶
AcakKendisine olan borçları ödemeyen kişileri öldüren katil Kim Seungmin ve ailesini öldürmek için girdiği evde gördüğü Yang Jeongin. "neden ağlıyorsun küçüğüm?" °ficim tamamen kurgudur. °içerisinde Lgbt+ içerir. ¬baştan yazarak yayınlıyorum.