3

365 61 22
                                    

Azerbaycan abisini alıp lokantaya götürmüştü. Türkiye her ne kadar iri yapılı ve kaslı bir ülke olsada içindeki kişiliği hala çocuktu...

Azerbaycan arabayı park edip Abisine döndü.

"Geldik abi."

Türkiye sevinçle kafasını olumlu anlamda aşağı yukarı sallayıp kemerini çıkartıp arabadan indi. Azerbaycan'da kemerini çıkartıp arabadan indi.

Birlikte Restoranta girdiler. Azerbaycan yer bakarken Abisi elini tutup onu çekiştirmeye başladı. Azerbaycan götürdüğü yöne bakarken orada bir boş yer olduğunu fark etti. Keşke konuşsaydı... istediğinde çokta güzel konuşuyordu ama hemen hemen hiçbir zaman ağzını bıçak açmıyordu .

Türkiye sevinçle cam kenarındaki koltuğa oturunca Azerbaycan'da abisinin karşısına geçti. Menüyü ilk abisine uzattı.

"Al abicim istediğini bana gösterirsin"

Türkiye küçük bir çocuk gibi ellerini çarpmış heyecanla menüyü eline alıp bakmaya başlamıştı. Menüyü okurken kimi zaman yüzünü büzüştüruyor kimi zaman kaşlarını çatıyordu. Azerbaycan abisinin bu tatlı hallerine içinden gülmekle yetindi.

Türkiye bir anda menüyü Azerbaycan'a uzattı.

Eli ile işaret ediyordu.

'Lahana dolması'

Azerbaycan menüyü alıp hızla bir yemek seçip garsona seslendi.

"Garson bakar mısın?"

Garson kız hızla yanlarına geldi.

"Evet efendim ne yiyeceğinize karar verdiniz mi?"

"Evet. Bir porsiyon Lahana dolması ve bir porsiyon karnıyarık alalım. Içecek olarak..."

"Ayran olsun"

Azerbaycan hızla Türkiye'ye döndü.

Konuşmuştu!

Garson kıza dönüp konuşmaya başladı.

"Birde iki ayran"

Kız oradan uzaklaşırken Azerbaycan abisinin elini tuttu.

"Abi... konuştun! Tekrar konuşur musun?"

Türkiye'nin bir anda elleri titremeye başladı. Azerbaycan bunu ellerini tuttuğu için hissetmişti. Hızla abisinin yanındaki boş sandalyeye oturup ona sarıldı. Abisi de ona anında sarıldı...

Bunu sormamalıydı...

 извини но я не могу говорить - TureeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin