İlk Zamanlar

808 68 4
                                    

Yeni bir aşka yelken açmak icin kurtulmaniz gerekir once gecmisin pasindan, kirinden,eski sevdalarin yasindan.Cunku kirlisini temizlemeden temizine yer acilmaz kalpte demiş Tazeoğlu, galiba paslar silindi artik ve temizini yer acildi bile. Uzaktan uzağa birbirimize sokulmalar,cüretkar mesajlaşmalar,duyduğum aşktan ötürü iç organlarimda uçuşan kelebekler...Sevdicegimin yüzüne bakıpta tebessümüne rast gelirsem korkusu ve neşesi mi derim,eskilerin tabiriyle ok misali kirpiklerimin sineye batacağından çekinerek bakiyorum şuan yüzüne, yüzünü bana dogru cevirirsen eger,kaçar gözlerim ama sende biliyorsun ki kötülüğümden degil ,sevdigimden gozlerinin icine bakmaya cekindigimdendir, sakin yanlis anlamayasin sevdiceğim.Eğer kacirirsam gozlerimi, askimin getirdigi utangaclik ve cekingecliktendir.Komik anlar yaşiyor olabilirsin, utangacim bilirsin. Ama biraz sabret, gecicek bu utancim konusalim, mesajlasalim birseyim kalmaz elbet.Gunler gecti sadece seninle yatip seninle kalkiyorum ama, sevdigimi soyleyemiyorum bir türlü, baksana bi bugün cikista bulusalim ve biraz oturalim okulun bahcesinde ne dersin?

Ama cok heyecanliyim ilk defa başbaşa ve yan yana oturucaz. Hazirmiyim bilmiyorum kalben hazirim ama ruhen? galiba degilim, yanina gelince acilirim belki? Yine olmadi acilamadim, ama sen utangac degilsin her ne kadar o yanaklarin kizarsa bile, benim kadar degilsin iste, cikma teklifimiz senden olsun iste ne var ki? ilk adimi sen at, ben evlenme teklifini ayarlarim dert etme. Ozmana kadarda utangaclik kalmaz ya, belkise bahane ederim Evlenme teklifide senden cikar? tamam tamam hemen kizma, kizarken cok tatlisin, gerci hep tatlisin ama herneyse.

Artik sevgiliyiz, sen benimsin ben senin bu saatten sonra,kisa zaman icinde çok çok uzun şeyler barındıran ,kisa zamanda hayatimla bütünleşen sen.Gecenin bir yarisinda yildizlardan göz kapaklarina bir papatya serip başucuna koymak istemek gibi hayallerim var."Sen yoksan, ben cok kotu olurum!" modundayi,hayatimda bircok sey degisti.Senden gelen esya,hediye ne olursa olsun, bir kosede saklamaya basladim bile.

Cok cabuk sinirlenirim ben ufak bir seye" diye cok soyledim eminim.Kiskanc oldugumu zaten soyledim, ama iliskimiz de yeni, neden kavga ediyoruz bu konular yuzunden, insallah daha dikkatli olursun kanatsiz meleğim.

Zaten ben senin giyimine karişiyorsamda bana kizmaya hakkin yok,senin cok acik giyinen bir insan oldugun icin degil, seni o halde gormek istemedigim içindir.Gülüşün diyorum cok guzel, acaba seneler sonrada beraber olur muyuz?Ufak kavgalarida geciyoruz artik heralde.Gorusmemize engel olan cok sey var, seni cok ozluyorum, uzulme seni cok seviyorum, guzel gunler icin sabredelim elbet gelir güneşli gunler.

Bir kere öpebilir miyim? Yanaktan?" Şaşırdım kalsım dogrusu, nerden cikti bu, ama tabi ki opebilirsin, he su yaprak parcasinida al, sakla benden sana hediye, layik degil ama olsun sen yinede sakla. Hadi dersine gec kalma tipis tipis prenses.

Sana Bizi AnlatıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin