Önemli Olan Sen

232 14 0
                                    

Benim için önemli olan, sadece sen.Her halin çekiyor seni bana,duruşunu,uyumanı,kızmanı,şaşkınlığını,saflığını,çocukluğunu,şımarmanı,piranalığını seviyorum.Sesini de sevdim telefonda suskunluklarını da,nefes alış verişlerini de sevdim,sesini duyamadığım anları da, tatlı triplerini de sevdim,kaybetme korkularımı da.Hergün bunlarla yenilendim,hergün yenilerini ekledin sen hayatıma.Eksik olan neyim varsa sen tamamladın hep.Hiçbir şeye gerek duymadım sen varken.


En sinirli,en mutsuz anlarımda bile güzel gülüşünü hatırlayarak gülümsedim,beni böyle gülümseten ise yine sendin.Herşeye rağmen hep seveceğim seni.Aşamayacağım zorluk olmuycak sen yanımda oldukça herşeye göğüs gericem gericem gericem.Tüm dünyaya kafa tutabilirim bu saatten sonra.Kaç defa dört mevsim yaşadım seninle?Parça parça açtın içimde,sonra yavaş yavaş iliklerime kadar işledin,kalbimin en derin yerlerine kadar nüfuz ettin,damarlarımda ki kana karıştın.Bir başka yerde olmamalısın zaten, sadece benim yanım yakışıyor sana.



Geceler boyu anlatsam bende ki seni, yine de biteremem.Gördüğüm en güzel şeysin sen.Dünyam seninle aydınlanıyor,her anım gecem gündüzüm seninle ilerliyor.Rabbimin bana verdiği en güzel hediyem.Lütfen ellerimi bırakma.Gidersen anlamı kalmaz nefes alış-verişlerimin,gidersen bir ben daha yok,gidersen sensizliğin ne demek olduğunu kaldıramaz bu kalbim.Gidersen hergün yaşıyorum sanarım ama ölürüm,eğer gidersen yaşayarak öldüğüm yere döner yokluğun.Sabahlara kadar kavga etmeyecekmiyiz daha seninle? seveceğiz ya, birlikte öleceğiz.



Lütfen, ellerimi bırakıp gitme

Sana Bizi AnlatıyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin