Kapitola 2

14 5 2
                                    

       Jedol som praženicu a premýšľal o tom zmiznutí starej pani Goldenovej. Ako proste mohla len tak bez stopy zmiznúť a jediný dôkaz čo sa na mieste našiel bola obyčajná kniha vlastne zápisník,lebo stránky boli prázdne.

        Po raňajkách som išiel do svojej izby a zapol si svoj notebook. Dnes je sobota takže môžem v kľude oddychovať a nemyslieť na úlohy do školy, aj tak ich už toľko nemáme,lebo do konca školského roka zostávajú tri týždne.
         Otvoril som Google prehliadač a zadal som do neho 'Záhadné zmiznutie starej pani Goldenovej.' Našlo mi to hneď niekoľko príspevkov a všetky mi prišli o tom istom. Nič konkrétne čo by som hľadal mi to nenašlo, už som chcel do Googlu zadať iné vyhľadávanie, keď vyskočil nový príspevok, ktorý tam vtedy nebol. Zadíval som sa na jeho popisok a nič okrem 'Tento článok je práve to čo hľadáš,' tam nebolo. Čo keď je to nejaký vtip a mne to po kliknutí na článok zavíruje počítač? Mám to risknúť? Veď článok píše,že obsahuje to čo hľadám a keď som sa pozrel kedy bol zverejnený bolo tam pred minútou.

       Dlho som váhal bolo to asi päť minút,ale nakoniec som na príspevok klikol a otvorila sa mi stránka s fotkami domu pani Goldenovej a obsahovala aj text. Začal som čítať:

         Záhadné zmiznutie pani Goldenovej môže rozlúštiť len pravý detektív, informácie, ktoré v tomto texte nájdeš sú prísne tajné.
       
        Prísne tajné informácie? Bol som zvedavý aké, tak som začal čítať ďalej.

        Dom je chránený policajtami,ale ty a ešte ďalší dvaja členovia tvojho malého týmu môžu nepozorovane preniknúť do domu pani Goldenovej a zistiť tajomstvo jej zmiznutia pomocou čiernej knihy, ktorú nájdete otvorenú na zemi. Bude označená bielou kriedou ako stopa miesta činu,ale nikto okrem vás troch nebude poznať heslo, ktorým sa kniha aktivuje a vy tak zistíte záhadu môjho zmiznutia. Áno môjho. Práve čítaš tajný odkaz starej pani Goldenovej a práve ty Zayn a tvoje dve malé sestričky Luna a Emma viete heslo, ktorým aktivujete čiernu knihu a dozviete sa aj pravdu o mojom záhadnom zmiznutí.

        Ostal som šokovaný pozerať na poslednú vetu textu. Ty Zayn a tvoje dve malé sestričky Luna a Emma viete heslo. Odkiaľ vie naše mená? A ja žiadne heslo neviem alebo áno? Vedia to heslo moje sestričky alebo nie?

     

Tajomná knižnica: Záhada čiernej knihy Where stories live. Discover now