Kapitola 1

25 5 2
                                    

Novinový článok:

'Záhadné zmiznutie starej pani Goldenovej otriaslo mesto
Londýn. K jej zmiznutiu
nevedú žiadne stopy.
V jej dome sa len našla
otvorená čierna kniha, ktorej
stránky boli prázdne.
Jej dom je po tomto incidente
v rukách polícii.Policajné pásky
zakazajú,aby niekto vošiel dnu
okrem policajtov, ktorý bez úspechu
hľadajú stopy po zmiznutí starej
pani Goldenovej.'

Zayn

      Zbehol som schody a kráčal som do kuchyne odkiaľ bolo počuť búchanie hrncov a mrmlanie mojej mami.
       Vošiel som do dverí a povedal,,Dobré ráno mami." Ona zdvihla hlavu a odpovedala mi,,Ahoj zlatíčko. Čo budeš raňajkovať? Praženicu alebo omeletu? Alebo niečo iné?"
         ,,Praženicu ďakujem." Mama hneď začala robiť praženicu a ja som si sadol za stôl na ktorom boli otvorené noviny na článku o zmiznutí starej pani Goldenovej. Pozrel som sa na mamu a spýtal sa jej,,Čo sa stalo tej pani Goldenovej?"
     ,,To nevie ani polícia zlatíčko, proste zmizla."
       ,,Nikto len tak nezmizne bez stopy, jedine,že by to bolo kúzlo."
         ,,Nebuď smiešny Zayn je ti šestnásť od tvojich malých sestier by som to akceptovala,ale ty si na takého veci už veľký."
       ,,Nemôžem mať predstavy?"
       ,,To som nepovedala,ale nemysela som si,že ešte veríš na kúzla."
        ,,Neverím,ale ani nevyvraciam, že by nemohli existovať." Mama prikývla a položila predomňa tanier s praženicou a chlebom. ,,Dobrú chuť."
       ,,Ďakujem."

       Keď som začal jesť do kuchyne vstúpila moja päť ročná sestrička a pretierala si ručičkou očká. ,,Dobre ránko princezná." Pozdravila ju mama a Emma len niečo zamrmlala znelo to všelijako,ale mama to brala ako dobré ráno mami a opýtala sa jej čo si dá papať. ,,Guličky do mlieka."
      ,,Ako si želáš princezno."

Tajomná knižnica: Záhada čiernej knihy Donde viven las historias. Descúbrelo ahora