''Dus jij kan in alle dieren veranderen ?? '' vraagt Wilko die naast Vlad loopt '' nee niet elk dier ik moet ze wel eerst gezien hebben maar ik loop nu al zo lang rond op de aarde dat ik wel in heel wat veranderen maar die draak weet ik niet hoe dat kan en dat wil ik ook niet weten'' antwoord Vlad die nu Keelin aan kijkt toen Keelin door had dat Vlad naar haar keek begon zij te blozen en Vlad ook en tuurlijk had Wilko dat niet door, '' Wilko zou jij misschien alvast naar Vega willen gaan ik wil wat met Vlad bespreken '' zegt Keelin Wilko knikt en loopt voor uit Vlad die denkt dat hij in de problemen zit kijkt naar de grond '' Vlad kijk mij is aan '' zegt Keelin, Vlad doet wat Keelin vroeg en kijkt haar aan '' doe je ogen dicht '' zei ze en Vlad doet wat Keelin vroeg, Keelin gaat op haar tenen staan en kust Vlad op z'n mond door dat Vlad zo verrast is na dat de kus klaar was stond de Night Fury weer voor Keelin met grote glimmende ogen en voor dat Keelin het kon weten had Vlad Keelin op z'n rug zegt en gromde waar door Keelin door had dat ze zich moest vast pakken en nog geen seconden later vloog Vlad met Keelin op zijn rug door de lucht heen en toen Keelin door had dat ze niet zo hard meer gingen keek ze op en ze was spraken loos.
Na 5 minuten stond Keelin weer op de grond en veranderde hij ook weer terug naar zijn mensen gedaante, '' Vlad ..'' voor dat Keelin haar zin kon af maken kuste Vlad haar op haar mond en toen dat klaar was liepen ze met z'n tweeën terug naar het dorp hand in hand tot aan de poort toen weer gewoon naast elkaar.
Een maal aan gekomen in de geheime kamer vroeg Vega of de demon weer terug was gestuurd naar de onderwereld en Vlad gaf antwoord '' ja die is weer weg '' en kijkt Keelin aan als hij op de bank gaat zitten en Keelin begint te blozen.
" Uhmm Keelin waar is Wilko ?? " vraagt Vega " die is vlees aan het eten in de keuken want hij had honger toen we weg gingen " zei Keelin toen ze bij Vlad op de bank ging zitten.Het was al laat en Keelin viel met 5 minuten in slaap op de bank in de geheime kamer en Vlad besluit om voor Keelin een deken te pakken en loopt de kast uit naar het privé vertrek, '' Hey Wilko lekker gegeten ?? '' vraagt Vlad als hij de deken van de bank af pakt '' ja hoor vleermuis '' antwoord Wilko die op de bank gaat zitten '' wat ga je doen met die deken ? '' vraag hij terwijl hij wat eten in zijn mond stopt '' Keelin is in slaap gevallen op de bank bij Vega dus ik ga een deken over haar heen leggen en naar bed '' zegt Vlad met een lach en loopt weer de kast in naar de geheime kamer en legt de deken over Keelin heen zegt welterusten tegen Vega en loopt weer naar het vertrek '' slaap lekker fifi '' zegt Vlad en loopt het vertrek uit '' trusten vleermuis'' zegt Wilko voor dat Vlad de deur dicht deed. Nog geen 10 minuten later ging Wilko ook naar bed maar ging eerst nog bij Keelin kijken en zag dat zij nog lekker ligt te slapen.
JE LEEST
Vladimir's geheime kracht
FantasyNa het wegsturen van nog een wezen naar de onderwereld komen Keelin en Wilko er achter dat Vlad nog een kracht heeft dan alleen maar onzichtbaar te kunnen worden en op vampiers snelheid kan rennen, ze willen graag weten hoelang hij dit al kan en waa...