''Heeft iemand nog een idee om een nu vliegende demon terug te sturen '' Zegt Keelin met haast terwijl ze op adem probeert te komen '' ja ik heb een idee '' zegt Vlad en voor dat hij ook maar iets uitlegt veranderd hij in een Night Fury en vliegt achter de demon aan en bijt is haar vleugel waardoor de demon neer stort en Keelin en Wilko kijken met grote ogen naar Vlad die zodra hij weer geland is terug naar een vampier transformeert '' nu Keelin '' zegt Vlad die nu snel naar Keelin en Wilko toe rent '' Ad Inferos '' roept Keelin en de demon verdwijnt in de grond en Wilko en Keelin kijken Vlad aan en hun gezichten eist een uitleg. '' Oké ik denk dat ik jullie een uitleg moet geven'' zegt Vlad terwijl hij een stap naar achter zet, '' ja Mr. Vampier wij willen een uitleg hebben '' zegt Wilko boos en zet een stap naar voren '' oké ik geef jullie wel een uitleg'' zegt Vlad en zet nog een stap naar achter '' Wilko doe eens normaal '' zegt Keelin en legt haar hand op Wilko's schouder '' ik kan dus in dieren en draken veranderen, '' antwoord Vlad een beetje beschaamd '' ik doe het bijna nooit want het is ook bijna niet nodig dus ik vond het ook niet nodig om het aan jullie te vertellen maar na aanleiding van wat er net is gebeurt had ik het misschien wel iets eerder moeten vertellen'' zegt Vlad die nog een stap naar achter zet als Wilko naar voren komt '' MISSCHIEN, MISSCHIEN ja misschien was dat wel handig geweest, '' zegt Wilko een beetje te luid. ''Wilko doe normaal Vlad had er waarschijnlijk een goede rede voor en zoals hij al had gezegd heeft hij het nog nooit tot zo juist dan hoeven te gebruiken'' zegt Keelin die Wilko een beetje probeert om Wilko kalm te houden.
'' In welke dieren kan je alle maal veranderen ? '' vraagt Keelin die nu op een liggende boomstam is gaan zitten samen met Wilko '' ik kan het jullie ook laten zien'' zei Vlad met een glimlach '' beloof dat jullie dit niet tegen Vega zeggen" zegt Vlad met een serieuze stem en gaat voor Wilko en Keelin staan '' belooft en nu die draak van net " zegt Wilko die nieuwsgierig is '' belooft '' zegt Keelin die ook nieuwsgierig is.
'' Oké de draak als eerst'' zegt Vlad en transformeert in een Night Fury
" WoW" zeggen Keelin en Wilko tegelijkertijd toen Vlad iets zei kwamen er alleen maar draken geluiden uit ( als ze niet weet kan je op YouTube opzoeken Toothless sounds dat zijn de geluiden ) en Vlad strijd zijn vleugels en maakt een buiging voor Keelin en voor Keelin iets kon zeggen stond Vlad daar " dat was cool Vlad je bent een mooie draak" zegt Keelin die begint te blozen. " en nu Keelin kies jij maar een dier" zegt Vlad en gaat weer een stap naar achter " uhm doe maar een wolf " zegt Keelin terwijl ze naar Wilko kijkt en kijkt Vlad weer aan " goed dan een wolf " zegt Vlad draait zich om en neemt een diepe zucht en dan staat daar een zwarte wolf met gele ogen.
'' ZO vet dit '' zegt Wilko die met praal ogen naar de wolf aan het kijken is en nog geen seconde later staat Vlad weer voor ogen van Keelin en Wilko '' oké nog twee dieren en dan gaan we terug naar de herberg'' zegt Vlad en neemt nog een diepe zucht '' kan je een vleermuis doen ?'' vraagt Wilko die nog steeds verbaast is '' tuurlijk '' zegt Vlad in binnen 4 seconden vliegt er een vampiervleermuis op de plaats waar Vlad net stond.
Na 10 seconden stond Vladimir weer op z'n plek en Wilko kan niet wachten om vleermuis grapjes te maken '' oké nu kies ik een dier en daarna gaan we terug'' zegt Vlad en tot de schrik van Keelin en Wilko lag er binnen en paar seconden een leeuw op de plek van Vlad.
En tot de verbazing van Wilko en Keelin liet Vlad een leeuwen grom uit en transformeerde weer terug naar vampier en daarna weer terug naar mens '' meer niet kom we gaan terug'' zegt Vlad en wacht op Keelin en Wilko.
JE LEEST
Vladimir's geheime kracht
FantasiNa het wegsturen van nog een wezen naar de onderwereld komen Keelin en Wilko er achter dat Vlad nog een kracht heeft dan alleen maar onzichtbaar te kunnen worden en op vampiers snelheid kan rennen, ze willen graag weten hoelang hij dit al kan en waa...