Toen Keelin weer wakker werd liep ze de geheime kamer uit en liep naar haar eigen kamer, maar ze zag dat er nog een kaars aan stond bij Vlad maar dacht er niet veel van en liep naar haar bed deed haar pyjama aan en ging in bed liggen en veil zo weer in slaap.
Vlad aan de andere kant kon niet slapen en zat een boek te lezen, maar ook dat hielp niet hij bleef maar denken aan de oen van hem en Keelin, Vlad stond op en liep naar buiten ging naar de plek waar ze de domovj hebben terug gestuurd en toen hij daar was transformeerde hij in de Night Fury om ' zijn vleugels te strekken' en vloog heer lijk boven de wolken tot dat hij het gevoel had dat hij werd bekeken maar dacht er niet veel van en vloog verder tot aan het dorp hij vloog over het drop en maakte wat geluiden.
maar er was één persoon die het hoorde met zijn super gehoor en dat was Wilko, Wilko dacht dat er iets aan de hand was en rende naar buiten en zag dat Vlad aan het vliegen was en kalmeerde en liep weer naar zijn bed.
Toen Vlad klaar was met vliegen en weer op de grond werd hij weer mens en ging weer terug naar de herberg en naar zijn kast, en ging lekker slapen.
De volgende ochtend toen Vlad uit zijn kamer uit zijn stond Wilko daar, '' wat deed jij vannacht in de lucht '' zei hij en hij keek Vlad intimiderend aan '' ja dat was ik en nou en het is niet alsof iemand het kan horen behalve jij fifi '' antwoorden Vlad eerlijk en liep naar beneden, richting de geheime kamer om Vega goede morgen te zeggen.
''Goede morgen Vega '' zegt Vlad met een grote lach op z'n gezicht '' jij bent vrolijk deze ochtend '' zegt Vega tegen Vlad als hij zijn broodje weg legt " goed geslapen " zegt Vega ook " ja hoor en jij dan " vraagt Vlad die nu op de bank is gaan zitten " ja hoor " antwoord Vega die zijn ontbijt nu op eet op dat moment kom Keelin de geheime kamer binnen lopen " goede morgen Vlad, Vega eet smakelijk " zegt ze met een grote glimlach op haar gezicht en gaat bij Vlad zitten en zet een glas tomatensap neer " u had dit in de keuken laten staan Mr " zei Keelin als grap en moest er bij lachen " o mij dank u wel Mvr " eindigt Vlad de grap en pakt zijn glad met tomatensap en drinkt een beetje.
JE LEEST
Vladimir's geheime kracht
FantasyNa het wegsturen van nog een wezen naar de onderwereld komen Keelin en Wilko er achter dat Vlad nog een kracht heeft dan alleen maar onzichtbaar te kunnen worden en op vampiers snelheid kan rennen, ze willen graag weten hoelang hij dit al kan en waa...