10 |•

121 13 5
                                    

İcmeden bana bi geldiler gaipten dusunceler
Yok artık çüş daha neler neler neler
Neler

Bu şarkı tam beni anlatıyor ya valla🤞🏻

Neys


Bölüme geçebilirsiniz!

•   •   •   •   •   •   •   •    •    •    •    •    •   •   •   •   •   •

[Emma Sano]

Kulaklıklarımdan kulaklarıma draken'in dün dinlediği şarkı gelirken dönen sandalyede dönerek tavanı seyrediyordum.
Dünden beri baska bir şarkı dinlemiyorum sanırım, anlamı falan unutalım şarkının melodisi bile çok güzeldi.

Kütüphanede oturuyordum.
Bugün diğer günlerden daha sıkıcıydı. Hinata zaten günün yarısında takemichi'nin yanındaydı. Akane projeleri ile meşguldü ve aynı sınıfta olmadığım senju ve yuzuha genelde sınıftan dışarı çıkmadıkları için ben de başım ağrıdığından dolayı kütüphaneye gelmiştim.

Sessiz, huzurlu ve kitap kokurlarıyla dolu..

Masanın üzerinde ki telefonumu alıp koltuğa biraz daha yayıldım ve draken ile olan sohbete girip klavyeyi açtım.


-

Emma :
Bugün gelecek misin?
Lütfen gel..\

Draken :
Okuldayım zaten

Emma :
NE
ay
Ne
Neredesin
Haberim yoktu

Draken :
Olması mı gerek

Emma :
Neredesin 🤞🏻

Draken :
Bahçede

Emma :
Yanına geleyim mi

Draken :
Gelme emma

Emma :
Biliyordum ki!
Öylesine sordum 😉
Ben kütüphanedeyim bu arada
Gel de koşarak gelirim

Görüldü.

-

Gözlerimi devirip telefonu bıraktım ve başımı da masaya yaslayıp gözlerimi kapattım. Off..draken neden bu kadar zor bilmiyorum, duvarları yok, aramızda duvarlar yerine galaksiler var gibi ve aşmama izin vermiyor, beni bilmediğim karadeliklere sürükleyip duruyor..

Tamam, kötü bir benzetme olmuş olabilir..

"Selam güzelim."

James karşıma oturduğunda doğrulup ters ters baktım ona. "Niye geldin?" Aslında çocukken iyi anlaşırdık, o sonradan yedi kafayı ben de bu yüzden daha fazla konuşmak istemedim.

"Senin şu çocuk bahçede, haber vereyim dedim."

"Öncelikle benim falan değil ve yanıma gelmek için bahane uydurma."

Lotus |• DrakemmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin