miraculous minibug

66 4 4
                                    

Είμαι η κόρη του luka και της Marinett και με λένε Μαρίνα και υπάρχει ένα μυστήριο στην οικογένεια.Ηταν μια κλασική μέρα που πήγαινα στο Γυμνάσιο,κάποια στιγμή ήρθε ένας κακούργος και με απήγαγε αλλά μετά με έσωσαν η ladybug και ο viperion και όταν με άφησε ο κακούργος με έπιασε ο πατέρας μου. Με άφησε στο έδαφος που ήταν ασφαλής και πήγα στο μπάνιο γιατί είχα ένα  miraculous   που έκλεψαν από την μητέρα μου και μετά έγινα ηρωίδα και το μαλλί έγινε μοβ με μπλε γιατί πήρα το miraculous της τίγρης και πήγα να τους βοηθήσω. Κάποια στιγμή με πετυχαίνει
Ο κακούργος και με χτυπάει με πετάει στο έδαφος και μετά ήταν έτοιμος να με χτυπήσει αλλά βλέπω το γιογιό της μαμάς μου και πάμε και οι τρεις σε ένα στενό γιατί θα γινόταν και οι δύο κανονική μετά με φωνάζει η μαμά μου γιατί με κατάλαβε πως είμαι η Μαρίνα.

Αλλά πήγα και έσπασα το πράγμα που υπήρχε το akuma και η ladybug κατάφερε και το έπιασε  πήγαμε στο σπίτι και συζητήσαμε για το miraculous που έκλεψα . Μου λένε "ποτέ πήρες το miraculous της χελώνας"και τους λέω " περίπου έναν μήνα μια περισσότερο"και μου λένε " έχεις μπλέξει πολύ άσχημα κοριτσάκι μου" και τους λέω "το ξέρω".Απλά ήθελα αν ερχόταν ένας καλός να τον αντιμετωπίσω και να σας βοηθήσω και με βάλανε τιμωρία αλά μόνο για 3 μήνες αρκετό είναι αλλά έπρεπε να πάω να φύγω γιατι θέλουν την βοήθεια μου και για αυτό έβαψα το μαλλί μου.Και μετά που άλλαξα το στιλ μου πήγα να τους βοηθήσω και τους πέτυχε ο κακούργος και τους δύο για αυτό τους έπιασα και τους πήγα στο έδαφος και πήρα το miraculous της ladybug και ένωσα τα δύο miraculous και τον νίκησα τον κακούργο μετά πήγα και έδωσα το miraculous στην μαμά μου.  Μετά πήγα στα γρήγορα στο σπίτι για να διαβάσω αλλά ο αδερφός μου με κατάλαβε πως το έσκασα και του εξηγώ για ποιον λόγο και μου είπε "ξέρεις πόσο θα μπλέξεις" μου λέει και εγώ του λέω "ότι το ξέρω αλλά δεν είχα επιλογή μετά έρχονται οι γονείς να ς αν διαβάζω ανοίγω στα γρήγορα τα βιβλία μου και διαβάζω και βλέπουνε τον αδερφό μου και του λέμε "τη κάνει ο αδερφός σου εδώ" και τους εξηγώ πως ήθελα μια βοήθεια με τα μαθηματικά για αυτό ήταν στο δωμάτιο μου και μετά μου κληθούν την πόρτα και έφυγαν .Όταν τελείωσα τα μαθήματα μου και πήγα να κοιμηθώ.  Την άλλη μέρα πήγα σχολείο και όπως πάντα μας επιτίθεται ένας νέος κακούργος και με πιάνει και με παίρνει από το σχολείο και δεν μπορούσα να κάνω την μεταμόρφωση γιατί ο Κάκος δουλεύει με τον shadow moth. Ένας καινούριος ήρωας  είναι ο καινούργιοςcat noir . Mε πιάνει και με σώζει  και με άφησε στο έδαφος μετά έφυγε και πήγα σε ένα στενό και μεταμορφώθηκα και πήγα να τον βοηθήσω και όταν τον βοήθησα και η ladybug και πήρε το akuma. Λέμε σε όλο το Παρίσι πως έχετε νέους ήρωες να σας βοηθήσουν.
    

Miraculous της ΜαρίναςWhere stories live. Discover now