miraculous της Emma season 3

10 2 1
                                    

 Στο σχόλασμα του σχολείου όσο βγαίναμε έξω από το σχολείο είδαμε το αμάξι του Μανώλη και τρέξαμε προς στο σπίτι μου , πήγαμε στο δωμάτιο μου και έκλεισα την πόρτα μου. Μετά από λίγα λεπτά συζητήσαμε για να γυρίσει στο σπίτι αλλά ο Μανώλης  δεν ήθελε για μέχρι να βρει  τον μαύρο σκιά και εγώ παθαίνω σοκ που το είπε αυτό  γιατί εσύ πως το είπε και του λέω (είσαι ο κατ νουάρ) και μου λέει όχι όχι δεν το εννοούσα έτσι) και πέφτω κάτω και λέει ο Μανώλης ( βγες έξω plagg )και λέει ο plagg ( τι είναι Μανώλη) γυρνάει προς τα πίσω και λέει ο plagg (Μαρίνα μου έλειψες ) και με αγκαλιάζει και λέει ο Μανώλης (plagg πως ξέρεις την Μαρίνα ) και του λέω ( ήμουν η multimouse). Μετά από λίγα λεπτά ακούσαμε μια κραυγή που ερχόταν από το πάρκο πηγαίνουμε στο μπαλκόνι  με τον Μανώλη και λέω ( κακοποιός ,ξέρεις κάτι πρέπει να πάω στην τουαλέτα δεν θα αργήσω ) πηγαίνω και γίνομαι  σε ladybug και πηγαίνω στο πάρκο να σώσω την γυναίκα που ήταν εκεί την πάω σε ένα στενό και έπαιρνα τον κατ νουάρ τηλέφωνο αλλά δεν το σήκωνε. Μετά από λίγα λεπτά με πήρε τηλέφωνο και μου λέει ( γεια σου λέντι μου που είσαι ) και του λέω μετά ( είμαι στο πάρκο γατούλη) έρχεται προς τα εκεί και τον πολεμάμε. Κάποια στιγμή όταν τον πολεμούσαμε μας χτύπησε με το ραβδί του και απλά είχε  εξαφανιστεί και ξεκίνησα να πανικοβάλλομαι και μου λέει ο κατνουάρ ( είσαι καλά λέντι μου) και του λέω ( δεν ...μπορώ να ανασαίνω) κι πάμε σε ένα στενό και ξεκίνησα να τρέμω , μου λέει ( έχεις κλειστοφοβία;)και του λέω ( ν..ναι) και με αγκαλιάζει. Μετά από λίγα λεπτά που είχα ηρεμήσει συνεχίσαμε να τον πολεμάμε όταν πήρα το ραβδί του λέω (κάτ πιάσε) και το κάνει καταστροφή και βγαίνει το ακούμα και το πιάνω και γυρνάμε πίσω και λέμε και οι δύο (pound it) και έφυγα πριν γίνω κανονική και πήγα στο δωμάτιο μου και ήρθε μετά ο Μανώλης ως κάτνουάρ και έγινε κανονικός. Μου λέει(που ήσουν τόση ώρα) , του λέω (στο μπάνιο ήμουν) και του λέω (πάμε για ύπνο αύριο έχουμε σχολείο). Την άλλη μέρα που ξυπνήσαμε φάγαμε πρωινό και πήγαμε στο σχολείο, μετά από λίγα λεπτά καθίσαμε στις θέσης μας και κάναμε μάθημα. Όταν χτύπησε  το κουδούνι πήγαμε έξω και με ήθελε η Γεωργία για να πάμε στο μπάνιο και με κόλλησε στην ντουλάπα και με κλείδωσε και ξεκίνησα να πανικοβάλλομαι μετά από λίγα λεπτά χτύπησε το κουδούνι πήγαν όλοι στην τάξη και ήμουν μόνη μου στην ντουλάπα είχα λιποθυμήση . μετά από λίγα ρωτάει ο Μανώλης στην κύρια ( κύρια ξέρετε που είναι η Μαρίνα ) και λέει η κύρια ( δεν ξέρω μπορείς να δεις  Μανώλη) και ξεκίνησε να με ψάχνει και σκεφτόταν ότι μπορεί να ήμουν στην ντουλάπα και την ανοίγει και με βλέπει λυποθημένη και με παίρνει αγκαλιά και με πάει στην κλινική και με κοιτάζει η κυρία και ο Μανώλης. Μετά από λίγα λεπτά που ξύπνησα μου μίλησε η γιατρός και μου λέει ότι λιποθύμησα και μου λέει ότι κάποια άτομα με περίμεναν              έξω από την αίθουσα. Βγαίνω έξω και βλέπω τους γονείς μου και τον Μανώλη με αγκαλιάζουν και μου λέει ο Μανώλης ( είσαι καλά Μαρίνα ) και του λέω καλά είμαι απλά έχω κλειστοφοβία και για αυτό λιποθύμησα ) και με παίρνει από το χέρι και μου λέει (είσαι η ladybug Μαρίνα ) παθαίνω  σοκ και του λέω (ν-ναι είμαι ) και της λέω στην tikki (βγες) και μου λέει η tikki ( τι είναι Μαρίνα ) και γυρνάει σιγά σιγά προς τα πίσω και βλέπει τον Μανώλη. Της λέω στην tikki ( το ξέρει ότι είμαι η ladybug ).


κεφάλαιο  4 ;                                   

Miraculous της ΜαρίναςWhere stories live. Discover now