το παρελθόν του miraculous

4 1 1
                                    

Μια μέρα που ήμουν στο δωμάτιο μου και καθόμουν στο κρεβάτι μου άνοιξε μια πύλη για να μπω μέσα. Μετά από λίγα λεπτά πέφτω κάτω στο δρόμο και με βρήκε η emily η μητέρα του Μανώλη και μου λέει (είσαι καλά κορίτσι μου χτύπησες ),της λέω ( όχι καλά είμαι ευχαριστώ και συγνώμη αλλά τι χρόνια είμαστε ;) και μου λέει (δεν ξέρεις ) , της λέω (όχι )και γελάμε ταυτόχρονα και μου λέει (στο 2000) , μου λέει (θες να έρθεις στο σπίτι μου να φας μαζί μου και της λέω (δεν χρειάζεται είμαι εντάξει ) με πιάνει από το χέρι και με πάει στο σπίτι της και βλέπω τον Μανώλη ως μωρό και τον άντρα της Emily τονGabriel και λέει ( Emily πια είναι αυτη η όμορφη γυναίκα) ,του λέει (είναι η...η ) , λέω ( η Μαρίνα Αναστασιου και χάρηκα πολύ για την γνωριμία) , μου λέει ( και εγώ το ίδιο κυρία Μαρίνα θες να φας μαζί μας ) , του λέω ( δεν χρειάζεται είμαι καλά ) / γουργουρισμα από το στομάχι μου και μου λένε και οι δύο ταυτόχρονα ( θα φας και ας μην θες ) με τραβάει η Εmily και ετοιμάζουμε το τραπέζι και βλέπω τον Μανώλη στα 10 χρόνον και τους λέω ( αυτός είναι ο γιος σας ) και μου λέει ( ναι είναι ). Τρώμε και μου λέει ο κύριος Gabriel (ωραίο στιλ έκανες μικρή) , του λέω ( ευχαριστώ πολύ εγώ το έκανα ) , μου λέει η Emily ( τιιιιι μόνη σου το έκανες; ) και της λέω (ναι γιατί), (γιατί είναι ωραίο) μου λέει ο κύριος Gabriel . Μου λέει ο κύριος Gabriel ( θες να δεις κάτι αν έχεις καμιά ιδέα ) και του λέω ( δεν έχω θέμα ) , μετά από λίγα λεπτά μου δείχνει το τετράδιο του με της ιδέες και μου λέει ( πως σου φαίνεται) , του λέω ( μπορώ να πω την άποψη μου;) , μου λέει ( ναι για αυτό σου το έδωσα ) , του λέω ( λοιπόν ) όταν του έδωσα της άποψης μου είχε τρελαθεί και μου λέει ( πως βρίσκεις τέτοιες ιδέες μου λες) και του λέω ( από το μυαλό μου , δεν κάνω κάτι και το σχεδιάζω αν μου αρέσει ή όχι) . Μετά από μια ώρα βλέπω μια πύλη που ερχόταν προς τα πάνω μου ο Μανώλης λέει ( ααααααααα ) και πέφτει πάνω μου και μου λέει ( χίλια συγνώμη που έπεσα πάνω σας δεν το ήθελα ) και του δίνω το χέρι μου για να τον βοηθήσω να σηκωθεί και λέω ( Μανώλη;) , λέει ο Μανώλης ( Μαρίνα που είμαστε ) , του λέω εγώ ( στο 2000) και γουρλώνει. Μου λέει ο Μανώλης ( ποιοι είναι αυτοί γιατί κάποιοι μου θυμίζουν) και λέω εγώ (.... οι γονείς σου είναι από τον παρελθόν.)

Miraculous της Μαρίναςحيث تعيش القصص. اكتشف الآن