Η πραγματική αρχή

15 3 5
                                    

Άντριεν).Μετά από 10 χρόνια που έχουν να βρεθούν έχουν αλλάξει λίγο τα πράγματα ενώ πολλά πράγματα ο Άντριεν έγινε μοντέλο και η Μαρινέτ σχεδιάστρια μόδας .Κάποια μέρα είχε πολύ καλή ημέρα και που είχε άδεια η μαμά  και πήγαμε να φάμε σε ένα εστιατόριο και σε αυτό το εστιατόριο ήταν ο παλιός φίλος της Μαρινέτ και δεν έδινε σημασία γιατί ήταν χωρισμένοι και η μαμά μου λέει πάμε να κάτσουμε και να φάμε ο σερβιτόρος μας είπε να κάτσουμε στο τραπέζι 3 και εκεί κάτσαμε και ήρθαν και ο Μανώλης και ο πατέρας του και φάγαμε μαζί γνώρισα τον φίλο μου στην μαμά μου και έχει εντυπωσιαστεί λίγα λεπτά μετά ακούσαμε ένα μπαμ από το εστιατόριο και πηγαίνω στα γρήγορα στο μπάνιο με τον Μανώλη γιατί έπρεπε να μεταμορφωθεί και εγώ το ίδιο αλλά μας έπιασε ο κακούργος και τον τραβάω στο μπάνιο των κοριτσιών και πέφτει επάνω μου όταν έφυγε ο κακούργος πήγε στα γρήγορα στο μπάνιο των αγοριών και μεταμορφώθηκε όπως και εγώ είπα δυνατά "τίκκι βούλες παντού " και μεταμορφώθηκα και πήγα να τους βοηθήσω τους ανθρώπους από τον κακούργο μετά από λίγα λεπτά ήρθε και ο cat noir και με χαιρετάει όπως πάντα και με λέει lady μου  μια μου φιλάει το χέρι και εγώ του πιάνω την μύτη του σαν ένα μικρό παιχνίδι. Βλέπω την μαμά μου και φρικάρω  για να μην την χτυπήσει και θα είναι το δικό μου  φταίξιμο αλλά ο cat noir με κατάλαβε ότι έχω άγχος και με πιάνει στον ώμο και  μου λέει " όλα καλά θα πάνε" και περνώ βαθιές ανάσες και ξεκινάμε την μάχη. Στην μάχη ο Κάκος με μαχαιρώνει στο στομάχι και o cat noir ουρλιάζει από τον φόβο του και εγώ πέφτω στα πατώματα και για αυτό όμως σηκώθηκα για να συνεχίσω να πολεμάω και μετά την μάχη είπα  δυνατά miraculous minibug και όλα φτιάχτηκαν εκτός από το στομάχι μου μετά ο cat noir έρχεται κοντά μου και μου λέει " είσαι καλά lady μου " και του κάνω το σήμα ναι. Κάνουμε Κολλάτο και πηγαίνω γρήγορα στο μπάνιο για να  ξε- μεταμορφωθώ πέφτω κάτω από τον πόνο και με βρίσκει ο Μανώλης και με πάει γρήγορα στο νοσοκομείο για να με κοιτάξουν μετά από λίγη ώρα ήρθαν και οι δικοί μου και λέει ο νοσοκόμος " έχει πρόβλημα στα πλευρά και έχει χάσει πολύ αίμα αυτό ααα ναι μην ξεχάσω ότι πρέπει να κοιμηθεί 3 βραδιά στο νοσοκομείο αν θέλετε μπορείτε να την δείτε" πηγαίνουν οι γονείς μου στο δωμάτιο με τον Μανώλη και το μηχάνημα σταμάτησε να λειτουργεί και αυτό σημαίνει ότι δεν χτυπάει η καρδιά μου αλλά φωνάζουν τους νοσοκόμους και σώθηκα αλλά βλέπουν της εξέτασης μου και τους λένε  "πως είναι σε κόμμα και είναι 10 τις εκατό να ξυπνήσει". Είχαν φρυκάροι   και πάνε στο σπίτι και πήγαν για ύπνο .


                 Μετά από δέκα χρόνια

Ξύπνησα και ήταν δίπλα ο Μανώλης και μου κράταγε το χέρι και με κατάλαβε πως ξύπνησα φωνάζει γρήγορα τους νοσοκόμους και είπαν ότι είναι μια χαρά παίρνει τους γονείς μου και έρχονται γρήγορα και με βλέπουν σηκωμένη και κλαίνε  και οι δύο με αγκαλιάζουν και μετά πήγαμε στο σπίτι και  βλέπω τον Μανώλη να μου δείξει το δαχτυλίδι του γάμου και μου λέει " θα με παντρευτείς" περιμένει την πρόταση μου καί 
του λέω " ναιιιιι" και παντρευτήκαμε και κάναμε μια καλή ζωή για όλους  ΤΈΛΟΣ

Miraculous της Μαρίναςحيث تعيش القصص. اكتشف الآن