miraculous minibug season 4

5 2 2
                                    

Την άλλη μέρα είπα το μυστικό μου που ήμουν έγκυος που τρώγαμε πρωινό είπα στον Μανώλη ότι είμαι έγκυος και ο Μανώλης έπεσε από την καρέκλα και πέφτει κάτω και μου λέει ( θα γίνω πατέρας) και του λέω ( ναι θα γίνεις ) και μου λέει τι λες να είναι κορίτσι ή αγόρι) και λέω ( δεν ξέρω ) μου λέει ( βάζουμε στοίχημα αν είναι αγόρι κερδίζω αν είναι κορίτσι κερδίζεις) και του λέω (σύμφωνη). Όταν ήρθαν οι γονείς μου τους είπαμε ότι θα έχετε εγγονή η εγγονό και λέει ο μπαμπάς μου (ποιος είναι ο πατέρας) και του λέω (ο Μανώλης αλλά μην τον σκοτώσεις των θέλω ). Το απόγευμα είχαμε κάποιον να πολεμήσουμε αλλά ήταν η φίλη μας η juleka όταν ξεκινήσαμε να πολεμάμε με πιάνει και με πετάει στο σπίτι μου και με βλέπουν παθαίνουν σοκ και με βοηθάνε να σηκωθώ και προσπαθώ να σηκώσω και υπέφερα από τον πόνο και μου κοιτάει ο μπαμπάς μου και μου λέει ( έσπασες το πόδι σου και νομίζω πως πρέπει να το κόψουν κιόλας ) , του λέω ( πρέπει να σηκωθώ να βοηθήσω τον cat noir )και μένει μέσα και γίνομαι κανονική και παθαίνουν σοκ και οι τρεις και λένε όλοι ( είσαι η ladybug) κι λέω (ν ναι είμαι η ladybug ) και δίνω ένα μπισκότο στην tikki για να πάρει δυνάμεις και μεταμόρφωθηκα και στο τέλος είπα το (miraculous minibug) ξέχασαν τα πάντα ότι ήμουν η Μαρίνα και πήγα στο δωμάτιο μου για να γίνω κανονική έρχονται να με κοιτάξουν αν είμαι καλά όταν κοιμήθηκα πήρα τηλέφωνο την Όντρεϊ να έρθει προς στο σπίτι μου και να παμε στον γιατρό να με κοιτάξει και μου λέει (θα πρέπει να το κόψουμε )και του λέω δεν μπορούμε να το κόψουμε ) μετα από μία ώρα μου το έκοψε και μου έβαλε ρομποτικό πόδι.



Τι θα γίνει στο επόμενο κεφάλαιο και αν θέλετε να το μάθετε απλά like και σχόλιο μπαϊ my fans

Miraculous της ΜαρίναςDove le storie prendono vita. Scoprilo ora