.....(4)

22 4 0
                                    

Selam bu bölümü bi arkadasim için çabuk yazdim bölüm çabuk geldiği için kısa olabilir neyse iyi okumalar.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Dersler bitdikten sonra Jungkook elinde kitabıyla odasına çıktı. Bilgisayarının yanına geçip not defterini açtı yazmaya başladı.

"Not 1: Kim Taehyung 20 yıl önce idam edilmiş bir cani kantil"

"Not 2: Mezarda gördüğüm şeyin adıda Kim Taehyung. Ama benden uzak kalmıyor her zaman yanımda bazen onu görmesemde birinsin nefesini duyuyorum. Ailemize bulaşan lanet o olmalı her kesi öldürdü."

"Not 3: Bu gün okula gelmeyen çoçuk oda Kim Taehyung adını ve soy ismini taşıyor. Yarın onu mutlaka görmeliyim"

Jungkook'tan

Bilgisayarı açıp cinayet geçmişine bakmaya başadım. Yarım saatdir isimleri arıyorum ama son ismi görünce durdum.

JK: Kim Taehyung" Bilinmeyen suçlar bölmesinden idam edilmiştir.

Hemen profile koyulan fotoğrafına baktım. Bu o adamdı. Eğer bu gördüğüm şeyle idam edilen aynı kişiyse Sınıftaki Taehyung adlı kişi kim oluyor?? Yada aynı kişi 3 kılıkta geziyorsa ahh beynim yandı nasıl anlayacağım kim olduğunu?! Kitablıktan aldığım kitaba gözüm sataştı bir anda. Yanıma alıp sayfalarına baktım. Bazı yerlerinde anlamadığım dilde yazılar vardı ama orta sayfada bir çizim vardı. Bir melekle bir insan çizimi gibiydi altdında yazılan yazıları bildiğim dildeydi. "

Andından geri dönmemek üzere her kesi öldürdü. Ama sona kalan sadece bir kişi var.." O sıra her şeyi anladım eğer bizim ailede her kes öldüse Jeon'lardan geriye kalan tek kişi ben oluyordum. Oklar beni gösteriyordu sıradaki kişi bendim napacağımı bilmiyorum kabusdayım sanki...

•1 Gün Sonra•

Yazar'dan

Jungkook bu bir gün boyunca Taehyung'u göremedi karşısına çıkmıyor gibiydi. Geçici halisilasyon gördüğünü kabullenip aldırmamaya karar verdi. Her zamanki gibi işlerini tamamlayıp sınıfına iniyordu. Sınıfa gireceği anda kapıda kapüşonlu elleri cebinde olan birisine çarpmasıyla Jungkook'un elindeki proje sayfaları yere düştü bir anda.

JK: Ash özür dilerim / Demiş yerdeki sayfaları toparlamaya başayınca ona çarpan adamda bir şey söylemeyip toplamasına yardım etdi.

Jungkook sayfaları eline alıp gözünün üzerine düşen saçarını yana verdiğinde adamla göz göze gelişi bir oldu. Bir süre gibi gözlerine baka kaldığında ayağa kalktı. Maske taktığından yüzünü göremedi

JK: Teşekkürler

Karşısındaki bir şey demeyip sınıfa geçti çoçuklar hala gelmemişti. Jungkook geçen gün sınıfında böyle bir adam görmemişti galiba diğerlerinin dediği Taehyung bu olmalıydı. Kapıdan ayrılıp içeriye girdi sırasına kitaplarını bırakıp adama baktı. Oysa sıraya yaslanmış yüzünü diğer tarafa çevirmişti

JK: Adın'ı sora bilirmiyim?

"... "

Jungkook'tan

Bir şey söylemedi ama yüzünü görmek istiyorum içimden senin kim olduğunu biliyorum demek geliyordu ama emin olmadan söyleyemezdim. Kalkıp yavaş adımlarla yanına yakınlaşıp karşısındaki sıraya oturup ona döndüm.

JK: Burada yeni olduğumdan seni ilk defa görüyorum. Tanışmayacakmısın benimle?

Bana bir şey söylemeden kalkıp gitdi bense arkasından baka kaldım cidden hoş birisi değilmiş

Yazar'dan

Sınıfa gülüşe gülüşe sohbet eden Namjoon, Bangchan, Yoongi geldi. Jungkook'da kendi sırasına geçiçekken Namjoon kolundan tutduğu gibi duvara çarptı.

RM: Şu küçük bücüre bakın bizi görmezden gelmeye çalışıyor/ diyip kıkırdadı Jungkooksa başını eğip bir şey söylemiyordu Yoongi elini Jungkook'un boynundaki kolyeye getirdi. Bir çekişiyle kolyeni boynundan kırdı

JK: Naptın Sen?! Ver onu bana

YG: Hopp dur ilk önce içinde ne var ona bakalım.. / diyip kolyeni açtı. İçinde melek simgesiyle çoçukluk fotoğrafı vardı. Bu kolyeni Jungkook küçükken annesi yaptırıp ona takmıştı küçüklüğünden beri çkarmıyordu.

Bangchan: Çok soft kusucam bune

JK: Onu bana ver dedim!

YG: Namjoon yakala/ diyip Namjoona atdı.

Namjoonda Bangchana Jungkook alacağı sırada dengesini kayb edip yere düşüeceği anda birisi hem kolyeni hemde Jungkook'u yakaladı. Daha sonra yavaşca ayrıldı

Namjoon: Taehyung? Gelmişsin. Seni bizim ucube ile tanış-

TH: Namjoon yeter sende al kolyeni / diyip Jungkook'un eline tutuşturdu. Jungkook gördüğü anda elinde kolye ile donup Taehuyunga bakıyordu.

YG: Ah Taehuyung sende bu çöp parçasının tarafını tutmuş olamazsın

TH: Ben taraf tutmam/ Jungkooka bakarak/ Sadece boş işler bana göre değil neyse dersin başlamasına daha bir saat var birazdan gelirim / diyip sınıftan çıktı.

Jungkook'sa hızlıca kolyesini takarak arkasından koşar adımlarla gitmeye başladı.

Bangchan: Her zamanki Taehyung işte nolucak.

Jungkook'dan

JK: Dur Beni bekle!! / merdivenlere geldiğimde sağıma soluma baktım ama burada değildi ah tahmin etdiğim gibi ölen adam gördüğüm melek ve bu adam hepsi aynı kişi olmalıydı.

Merdivenlerden aşağı inip okulun bahçesine indim. Onu gördüğümde uzaktaki yaya geçitinde durup arabaların geçmesini bekliyordu.

Taehuyung'dan

JK: Taehuyung dur!!!/ koşarak arkamdan gelmeye başlayınca arabaların geçişini bekliyordum.

Ölüm sırası Jungkook'a gelmişti. Bunu yapmalıydım arabalar azalınca hızlıca yolu karşya geçtim. Geçtiğim anda arkadan korna sesi gelişiyle arkamı döndüm.

TH: JUNGKOOK!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Jungkook'a nolucak acaba biraz merak edinn neyse diğer bölümde görüşürüz.

Jungkook'a nolucak acaba biraz merak edinn neyse diğer bölümde görüşürüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vote

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vote

Darkness || TAEKOOK ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin