Hesap gitmişti ama yenide geri alındı neyse yeni bölümle karşınızdayım çok uzatmayayım fice geçelim
----------------------------------------------------------------------------------------------
Yazar'dan
Taehyung arkasını döndüğü anda çokta uzakta olmayan büyük arabanın gelişinde yolu geçerken dengesini kayb edib düşen Jungkook'u gördü. Endişeli bakışlarıyla Gözü bir gelen arabada birde yerde ayağını burkmasıyla acı ile kıvranan Jungkookda kalmıştı.Sonunda dayanamayıp hızlıca kanatlarını açtı Jungkooku kanatlarının arasında sarılıp karşıya kucağında itdi. Arbaysa Tae nin sert kanatlarına çarpınca kaza yapdı. Onun kanatlarını Jungkook'tan başkası göremezdi. Karşıya geçirdiği gibi kucağında gözleri kapanan Jungkook' a baktı.
TH: Jungkook İyimisin?!
JK: T ..Taehyung/ bir anda kendisini bırakmıştı.
Tae elindeki sıvıyı hiss etdiğinde elini Jungkook un ensesinden geri çekti. Ürkek bakışlarla eline baktı kan akıyodu Jungkook kafasını vurmuş olmalıydı.
TH: Ö özür dilerim Jungkook çok özür dilerim/ diyip ağlayarak Jungkook'u bağrına basararak kucakladı
Taehyung'dan
Kucakladığımda boynuma gelen nefesini hiss etdiğim anda yavaşca geri çekildim hala bir şans daha vardı. Ölüm sırası filan umrumda değil eğer Jungkook'u böyle bıraksam kötü olucaktı. Hızlıca kalkıp kucağıma aldım yanımıza gelen adamların arasından geçip aldırmadan koşarak en yakındaki hastaneye yol tutdum. Hastane girişine geldiğimde hemşilereleri gördüm hemen bir sedyeye yatırdım. Diğerleride odaya götürmeye başladılar.
Doktor: Olay nasıl oldu??
TH: K kafasını çarptı ensesinden lütfen acele edin
Doktor: Ameliyat odasına çabuk olun
...
Bir saat gibi geçmiş olmalıydı. Oturup bekliyordum Ya bir şey oldusa? Kalktığım anda ameliyat odasından maskesini açarak doktor çıktı.
Doktor: Jeon Jungkook'un Yakını sizmisiniz?
TH: Em Evet benim noldu durumu nasıl??
Doktor: Kazadan ucuz kurtulmuş eğer müdahile edilmeseydi kayb ede bilirdik. Kafasını kötü çarpmış olmalı dikiş attık. Yoğun bakıma alacağız yarım saatden sonra kendisini göre bilirsiniz. Geçmiş olsun
TH: Ah çok şükü- Teşekkürler teşekkürler/ dedim ve hafif baş eğdim.
Doktorda gitdi. Şimdiye kadar Jeon'lardaki her kese gözümü kırpmadan kıymıştım. İlk önce Jungkook'dan başlamak istiyordum ama yapamıyordum. O 20 yıl önce dünyaya gözlerini açarken ben gözlerimi kapatmış öldürülmüştüm. Jeon'lardan intikamımı alcağım diye kendime söz verdim ama..neden ona kıyamıyorum??
Küçücük bebek olduğunda büyümesini beklemeye karar verdim. O çoçukken hayali arkadaşı bendim ve koruyucusuda bendim onun sonunu kendime saklıyordum ki bunu yapamıyordum. Ben koruyan değildim katl edendim. Büyüdüğünde Ona kaç defa saldırmaya çalıştım son saniyede vaz geçtim. Bu günde öyle oldu.. Asıl kimliğimi asla bilmemeli hiç bir zaman. Beni gözlerimden tanımış olamaz maskeyle dolaşırım her zaman.
• 1 Saat Sonra•
Jungkook'tan
Kulağıma gelen tiz sesle gözlerimi yavaşca açmaya çalışıyordum başım dönüyordu. İlk tam göremediğimde gözümün bir şey seçmesiyle ve kolumdaki serumu görünce ayıldım. Başım aşırı derecede ağrıyordu. Biraz doğruldum Hastanedeydim?? Son anda duyduğum korna sesi hala kulaklarımda yankılanıyordu. Sağıma bakışımla yine sim siyah giyinmiş büyük kanatlı melek gibi şahıs masaya oturmuş ayaklarını ileri geri sallayarak bana bakıyordu görünce doğruldum.
TH: Yine ucundan sıyırdım desene/ demiş elindeki yeşil elmadan ısırık aldı.
JK: H hayır sen gerçek değilsin sadece halisilasyon görüyorum gitmiştin.. seni yine neden görüyorum- Ahs başım..
Yazar'dan
Jungkook gelen sancıyla serumlu elini kafasına getirince Halisilasyon sandığı kişi yakınlaşıp arkasındaki yastığı düzenledi. Sonra geri çekildi.
JK: Neden geldin Taehyung nerde?? Oh yada dur Taehyung sensin ikinizde aynı kişi olduğunuz için bunu sormama gerek yok.
Taehyung biraz duraksayıp sonra sert sert Jungkook'a baktı.
TH: Gerçekten o çaylak ve sürekli maske takan süpürge çalısını nasıl benim gibi asi birisine benzete bilirsin? Cidden şaka gibisin
JK: Ne olursan ol beni kandıramazsın. Taehyung sensin isimleriniz soy isimleriniz bile aynı
Taehyung Jungkook'un ne derse doğru çıktığını bildiğinden daha fazla yalan söylemeye başladı
TH:İ nsan insana benzer ve ya belki... Ben beynin'in sana oynadığı bir oyunumdur belki sonunu ben getireceğim ne dersin??/ Demiş elmayı çöp kutusuna uzaktan atmıştı. JK: Sen-
---------------------------------------------------------------------------------------------
Noldu sizce Jungkook'un sözü neden yarıda kesildi? Neyse yeni bölümde görüşürüz

Vote