Deli gibi çalan alarmım yüzünden uyanmak zorunda kaldım. Uykumdan uyandırılmaktan nefret ettiğim için sinirlendim ama şirkete gitmeliydim. Mecburen kalktım ve banyoya ilerledim. Elimi yüzümü yıkadım. Aklıma Minho'nun dün gece burada kaldığı gelmişti. Ona bakmak için salona gittim.
Salona geldiğimde onu göremedim. Belki benden önce kalkmıştır diyerek seslendim. Cevap yoktu. Sanırım erken kalkıp evine gitti.
Çok acıkmıştım. Mutfağa gittim ve dolaba baktım. Pek bana göre bir şey yoktu. Dolapta sevmediğim yiyecekler vardı. Bunun nedeni tamamen abim ve bir kaç arkadaşımdı. Bazen gelip 1-2 ay bende kalıyorlar. Bugün alışverişe çıkmalıyım.
Alışverişe çıkmadan önce bir kafede yemek yemeye karar verdim. Üstüme siyah bir sweatshirt içine de beyaz bir gömlek giymiştim. Altıma ise bir kot pantolon geçirdim. Bence şık duruyordu. Kombinimi bir şapka takarak tamamladım. Şapka takmayı gerçekten seviyordum.
En son anahtarlarımı alıp evden çıktım. En sevdiğim kafeye gitmek için bisiklete binmek istedim. Bisikleti dışarı çıkardıktan sonra üzerine bindim ve gitmeye başladım
Uzun zamandır buraya gelemiyorum. O yüzden biraz heyecanlandım. Bisikleti park ettim, kilidini taktım ve içeriye girdim. Aslında bir zamanlar en çok geldiğim yerdi burası ama son zamanlarda çok çalışıyorum. Gelmeye vakit bulamamıştım. Aslında çok aç değildim ama bir şeyler yemem gerekiyordu. Bugün şirkete öğleden sonra gidecektim. O zamana kadar vaktim vardı.
Bir kaç poğaçanın şimdilik yeterli olduğunu düşünerek siparişimi verdim. Yemeğim gelene kadar geleni çıkanı seyretmeye başladım. İçeriye Felix girmişti. Onunla da uzun zamandır görüşemiyorduk. En yakın arkadaşımdır kendisi. Varlığı bile mutluluk getiriyor. Kıyafetleri bile...
Ona doğru el salladım. Beni gördü ve yanıma geldi. Ayağı kalktım ve ona sarıldım.
-Nabersinn uzun zamandır görüşemiyoruz.
-Ah, evet bir konserim vardı o yüzden sıkı bir çalışmadaydım ama şuan özgürüm!
Felix kıkırdadı
-Kendini bu kadar çok yorman hoşuma gitmiyor. Sağlığına dikkat etmelisin. Öğünlerini yine aksatmıyorsundur umarım?
-Ben ne zaman öğün atladım ki. Hep çok açtım öyle de olmaya devam edicem
-Bu güzel! Vaktin varsa bi ara birlikte gezelim Jeongin ve Changbin'i de çağıralım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren - Minsung
Fanfiction"Nasılsın sevgilim?" Bu benim ilk ficim düşüncelerinizi yazmayı unutmayınn