Episode 2

33 7 6
                                    

Nihayet konser günü gelmişti bu süreçte Minho ve Jisung bazen birlikte dans edip çalışmış, bazen de Minho oturup Jisung'u izlemişti.

Jisung hayranlarının önüne çıkıp onlarla beraber eğlenmeyi severdi. O yüzden sahnede gayet rahattı. 10 dakika sonra sahneye çıkacaktı. Biraz su içti ve kapı tıklandı.

"Kim o?" Demesiyle beraber Minho'nun içeri girmesi bir olmuştu. Minho yine Jisung'u desteklemek için gelmişti anlaşılan.

-Geldiğine sevindim

-Böyle bir gün de seni yalnız bırakacağımı mı düşündün? Asla

Jisung mutlu olmuştu. Onu hala tanımıyordu sadece adını biliyordu. Yaşını, mesleğini, ne zaman tanıştıklarını, ne zaman sevgili olduklarını bilmiyordu ama onu her zaman desteklemesi hoşuna gitmişti.

-Sahneye çıkmama 5 dakika kaldı, gitsem iyi olacak. Geldiğin için de ayrıca teşekkür ederim.

-Her zaman

Dedi ve göz kırparak dışarı çıktı

Jisung sahneye doğru ilerledi. Hayranlarını göreceği için heyecanlıydı. O diğer "sizi seviyorum" diye öylesine söylemiş ünlülerin aksine gerçekten seviyordu hayranlarını.

-Jisung'dan-
Sahneye çıkmıştım uzun zaman olmuştu. O yüzden biraz heyecanım vardı. O kadar kişiyi bir araya görünce yumuşacık olmuştum. Öncelikle kendi yazdığım şarkı olan "alien"ı söylemeye başladım. Kulaklığa rağmen çığlık ve şarkıya eşlik sesleri geliyordu. Buda beni daha mutlu yapıyordu.

Gözüm en önde olan birisine çarpmıştı. Tekrar baktığımdaysa onun Minho olduğunu anladım. Sanırım onunla bir ara konuşmam gerekiyordu. Ansızın gelip sevgilim olduğunu söyledi ve beni hep destekledi. O yüzden bu aralar aklımda daha çok o var.

Hayranlardan birinin telefonunu alıp kendimi ve kalabalığı çekmeye başladım. Telefonunu aldığım kız çığlık çığlığa göz yaşlarıyla beraber bağırıyordu. Telefonunu verirken ağlama diye söyledim. O da dediğimi anlamış olucak ki göz yaşlarını silmeye başladı. Gülümseyip tekrar ayağa kalktım.

Konser çok eğlenceli geçmişti. Biraz yorgun olsam da buna değerdi. Yorgunluğumun üstüne eve gidip dinlenmek istedim. Aklıma Minho ile konuşmam gerektiği geldi ama şuan tek bir kelime edecek halim kalmamıştı. Çok terlemiştim. Duş almalıyım.

Sonunda eve varmıştım. Hemen kapının kilidini açtım ve koşarak banyoya girdim. Duş alırken yine şarkı söylüyordum. Mesleğim güzeldi.

Şizofren - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin