Bugün kalkmam gerekenden daha erken kalmıştım. İzin günüm olduğu için 12.00'ye kadar uyurum diye düşünmüştüm. Ama 11.00 da kalktım. Yatağımda oturur konuma geldim ve halının desenlerini incelemeye başladım. Günlük rutin gibi bir şeydi benim için. Elime telefonu aldım. Biraz bakar kalkarım diye düşündüm.
Bugün instagrama post atmak istedi canım. Anlık bir fotoğraf çektim. Anlık fotoğraflar çok hoşuma gidiyor çünkü. İnstagrama girdim ve "günaydın" yazarak paylaştım.
Han_jix
Han_jix Günaydın!!
Telefonu yatağa bırakarak banyoya ilerledim. Günlük rutinimi tamamladıktan sonra geri çıktım. Kurt gibi açtım.Telefonu tekrar elime aldım ve uygulamaya girdim. Şimdiden binlerce beğeni ve yorum gelmişti. Yorumları okumak bana keyif veriyordu. Bende yorumlar kısmına girdim ve birazını okumaya başladım. Ama gördüğüm şeylerle bütün iştahım ve mutluluğum gitti. Bazı yorumlar şunun gibiydi; "senden iğreniyorum, şişkosun, şu yanaklara bakın galiba 24 saat boyunca yemek yemiş, günüm kötü başladı"
Bu insanlar nasıl bu kadar acımasız anlamıyorum. Çok kilo aldığımı düşünmüyordum hatta kilo verdiğimi bile düşünmüştüm ama sanırım öyle değilmiş. Yemekleri çok sevsem de aynı zaman da onlardan nefret ediyorum. Keşke bir hap olsa da tüm gün beni tok tutsa. Aynanın karşısına geçtim, yüzümü ve vücudumu incelemeye başladım. Aslında kendimi normal kilodaymış gibi görüyorum ama insanlar öyle görmüyor. Zaten diyete gireceğim. Yine kilo veririm.
Bütün iştahım kaçtığı için yatağımda yatmaya devam ettim. Daha fazla düşünmemek için uygulamadan çıktım ve telefonda öylesine gezinmeye başladım.
Aklıma bugün avmye gideceğimiz geldi. O yüzden içime bir heyecan düştü. Kaçta çıkacağımızı hala kararlaştırmamıştık. Sormak için gruba girdim.
Jisung
Gunooo
Saat kacta cikiyoruz biz onu konusmadik
Ona gore kaldiricam gotumu yataktanBaby bread
2 gibi cikalim bence sizede uygun olursaJisung
Biliyo musun benim icin hic fark etmiyoKas kütlesi
Benim icinde sıkıntı yojLixie
Ben gezmek icin her zaman hazirimdir👻Jisung
Ozmnn sonra gorusuruzKas kütlesi
İki saniye kalamiyon dimi surdqJisung
Yok ben daraliyprum bu grupta
Hemen cikip gitmem lazim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şizofren - Minsung
Fiksi Penggemar"Nasılsın sevgilim?" Bu benim ilk ficim düşüncelerinizi yazmayı unutmayınn