Episode 4

17 5 4
                                    

Vokal odasından ayrıldıktan sonra biraz rap çalışmam gerektiğini düşündüm ve çalışmak için bir odaya girdim.

İçeri girdiğimde karşımda Minho duruyordu. Fazla şaşırmıştım. Onun burada ne işi vardı ki? Stajyer falan mıydı? Değilse şirkete nasıl girmişti? Soruları kafamdan silmek için ona sordum.

-Senin burada ne işin var?

-Biraz seni görmek için geldim. Kötü mü yapmışım?

-Hayır da seni içeriye nasıl aldılar?

-Güvenliklerden tanıdığım vardı bende o yüzden rahat rahat girebildim.

-Anladım, bende rap çalışmak için gelmiştim.

-Harika! Seni izleyebilir miyim sevgilim?

-A şey tabii izle

Minho'nun bana sevgilim demesi hala garibime gidiyordu çünkü hala alışamadım. Her sevgilim dediğinde ne diyeceğimi bilemiyordum ama beni ona çeken bir şeyler var. Bunu fazlasıyla hissedebiliyorum. O yüzden çokta yalan söylüyormuş gibime gelmiyor. Bu durumdan şikayet etmiyorum.

Yine çok rahat bir şekilde çalıştım. Minho yanımda olunca asla kasmıyorum. İstesem bile yapamam. Aşırı güven veren hareketleri ve sözleri var. Bu çocukta ne var? Beni kendine çekiyor.

İçimden çok fazla sarılmak geliyor. Çünkü beni böyle hissettiren çok sayılı kişilerden biri ama hala çok tanıyamadığım için yapmıyorum. Biraz zaman geçsin elbet sarılırım.

Minho'dan

Keşke beni hatırlayabilse... bu biraz canımı yakıyor. Kaç yıllık sevgilim beni hatırlamıyor. Ona sarılmak kokusunu içme çekmek istiyorum ama yapamıyorum. Çünkü o daha yeni yeni durumu kavrıyor. Bu süreci onun için daha zor hale getirmem hoş olmaz. Beni hatırladığı zaman canımın acısı geçecek ne de olsa. O yüzden çok takmamaya çalışıyorum. Tabii ne kadar yapabilirsem.

O kadar güzel ki her zerresi kelimelere sığdıramıyorum. O bu dünya için fazla kusursuz. Her şeyiyle mükemmel. Sesi, hareketleri, davranışları... galiba biraz fazla seviyorum ama bu sevgim şuan da uzaktan olmak zorunda. Zaten canımı yakan şey de o ya.

Sesini kulaklarımda işittikçe gözlerimin parladığını hissedebiliyorum. O çok güzel.

Ona her zaman destek çıkıyorum, çıkıyoruz. Aynı şuan da yaptığım gibi. Çünkü bu nefret yorumlarının yanında buna ihtiyacı var. Her bir şarkıyı bitirdiğinde elimden geldiğince onu motive edecek sözler söylüyorum. Zaten ben bunları söyleyince onun mutlu olduğunu görebiliyorum ve buna devam ediyorum.

Şizofren - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin