Hint dizileri olur gibi

145 20 38
                                    

"şey, canım sıkıldı benim"
Wonhyuk sıkıntıyla Rano hyungun omzuna yatmış, konuşuyordu.

Chan ile bakışmamızın 78.gün 17.saatindeyiz.

Şaka lan şaka, yaklaşık 20 dakikadır bence, bakışmayı kestikten sonra Choinden bakarım.
Bu süre boyunca aklımda hint dizilerindeki müzikler canlanıyordu, gerçekten gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

Aniden Chan'ın omzuna baskı yapan ellerle sendelemesi ve yere yapışması bir olmuştu, Minho hyungla birlikte.

"ya gerizekalı napıyorsun amınakoyayım!?" Chan'ın ani çıkışıyla rüyadan uyanmış hemen kapıda gördüğüm Seung'a koşmuş ve sarılmışım.

ayrılınca arkada Chan ve Minhonun boğuşmasını umursamadan sordum, "siz neden gelmiştiniz?"

"Minho bizim sınıfın oradan geçiyormuş, sende uzun süredir gelmeyince beraber gelip bakalım dedik"

"haaa anladımm" gülümseyerek arkamı döndüğümde üstünü silkeleyen bir Chan ve onu izleyerek gülen Minho vardı, choi yanıma gelip kulağıma fısıldamıştı"bu arada tam 4 dakika bakıştınız"

Ne 4 dakikası ya? Ben asırlar geçmiştir diye düşünüyordum...bari 20 dakika tutsaydı ya.

Herneyse tamam. Şimdi olağanüstü bir şekilde durumu düzeltmem gerekiyor..

"bence.chan hyungun.kıyafeti.çok.güzel.olmuş"

"...kanka niye mala anlatır gibi heceliyorsun amına koyayım"

"sanane yarram bi sus"

"tamam be" wonhyuk cık cıklayıp diğerlerine dönmüştü, "her neyse başlayalım provamıza"

Minho hyung, Seungmin ve ben sıralara oturmuş provayı izliyorduk. Chan gerçekten güzeldi...yani prova çok güzeldi.

Yanıma döndüğümde Seungminin başını Minhonun omzuna koyduğunu farkedip sırıtmıştım. Seungminin koluna hafifçe vurunca-refleks olarak- yüzüme bir tane çakacaktı ki Minho hyung onun ellerinden tutup tekrar omzuna yatırdı.

Gerçekten tatlılar.

Ama ben daha tatlıyım.

Provadakiler provalarını hallettikten sonra sınıflara dağılmışlardı, ben ise Chan hyunga etrafı düzeltmesinde yardım ediyordum.

İkimiz de düzeltmeyi bitirdikten sonra sınıftan çıktık ve kendi sınıflarımıza doğru yürüdük.

Sınıfa çoktan gelmiş Seungmini görünce kaşlarımı çattım "insan bi bekler ya, arkadaşlık diye birşey kalmamış"

"kanka birde yardım mı edecektim? chanla siz yaptınız işte her şeyi bos yapma"

"iyi be, salak"

Yanlarına oturduğumda Seungminin enseme çakmasıyla başım dönmüştü.

"salak sensin yarramı yersin, terbiyesiz"

"lan...cidden bana bir şeyler oluyo.."

"LAN HASSİKTİR ÇOCUK GEBERDİ LAN"

***


cigsafterlmh arkadasimin dogum gunu ve ona ozel iki ficime de yb yazdim 💗



Nah Çekme Sorunsalı/JeongchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin