Jeongiçinde

341 33 121
                                    

"Günaydın oropsular ve kendini oropsu hissedenler!"

Jeongin yine klasik selamlamasıyla sınıfa girmişti. Bunu söylerken sağ elini kalbine götürüyor'eyvallah'işareti yapıyordu.

Hemen ardından giren Jisung ise birşey demeden herkese el sallıyordu.

sınıfa çoktan gelmiş Taehyun ve Seungminin yanlarına gittiklerinde Seungmin kısa bir bakış atıp elindeki kitabı okumaya devam etti. Taehyun ise kalkıp Jeongine sarıldı.

Hanji 'hani bana?' bakışlarından gönderirken arkasından sarılan Felixe dönüp sarı saçlı çocuğun ayaklarını yerden kesip döndürmeye başlamıştı.

"Wuuuuhuu Jeongin bakın bakın uçuyorummm!"

Jisung onu yere bıraktıktan sonra yanaklarını sıkıp önüne döndü.

"kanka ilk ders sınav var yarrağı yedik vallahi" diye söylendi Taehyun.

Jisung ve Jeongin de başını sallayarak onları onayladılar.

Biraz daha havadan sudan konustuktan sonra matematik hocaları geldi ve gelir gelmez kağıtları dağıtmaya başladı.

"sınav kağıtlarını buruşturmayın sakın, kopya çekmeyin süreniz 40 dakika iyi şanslar"

hoca kağıtları dağıtır dağıtmaz sınav kağıdına odaklandılar, odaklanmasına da Seungmin dışında elini hareket ettiren yoktu.

Jisung jeonginin kulağına eğilip fısıldadı.

"jeongin lan bu ne oglum sayılar nerde amınakoyayım"

"ne biliyim jisung ya sıçtık biz"

"öndekilerden mi baksak?"

"son çare. Özür dilerim Yeji"

dedikten sonra Jisung Yejinin kağıdına göz ucuyla bakmış,cevapları geçirdikten sonra kağıdını Jeongininkiyle yer değiştirmişti.

Neyseki kağıtları sorunsuz doldurup sınav bitince hocaya teslim etmişlerdi.

Sınavdan 5 şiddetinde gerginlikle çıktıktan sonra 5 arkadaş kafa dağıtmak için kantine gidip yiyip içmişlerdi.Son derse kadar dayanmışlardı, bir teneffüs sonra bir ders kalmıştı onları bekleyen ve bizimkiler her zaman yaptıkları gibi sıranın altından telefonla uğraşıyorlardı.

****

Seungmonun kopuslerı

Jeongin

benım canım cok sıkılıyo ya
bıktım bu hocadan cok kotu anlatıyo

Seungmin
Sanki dinliyo ya dersi
yarrama bak

Jisung
arkadaslar cıdden bırsey yapıp cıkalım su sınıftan delırcem
Gotum uyustu kalkmam lazim

Taehyun
Yo ben gayet egleniyorum

Jisung
Banaaneeeee

Taehyun
Babani ye

Jeongin
Battanıye

Seungmin
Bos yapmayin artik gerizekalilar

Jisung
Offffffff
Seeungmoo
cook sıkıldıımm
Seungmoo
Cok sıkıldımmmmmmmm
Seungmoooooo

Jisung yazıyor...

Seungmin
tamam anladık oropsu sıkıldın

Jeongin
Cısonk haklı
bende sıkıldım

Seungmin
Sabırlı olun ve dersi dinleyin azıcık
Bak felix sizin gibi mi ne güzel ders dinliyor

Taehyun
Seungmo hakli
kapatin telefonlari hocaya soylerim

Jeongin
Tmm be
Salak Taehyun
Bende kaıyle konusurum🥺
O en azından yanımda

Taehyun
Ya tamam askim ozur dilerim gel barisalimm🥺💗

Jisung
Grup hug😍💗💗🥺

Seungmin
Ananizin amina ucakla girerim
Kapatin telefonlari

Jeongin
Tamam be
Salak sugmın🙄

****

Teneffüs zili çaldığında 5 arkadaş koşarak yasak olan arka bahçeye gitmişlerdi. Buraya -yasak olmasına rağmen- sürekli gelirlerdi çünkü burası ön bahçeye göre daha sessiz ve sakindi.Jeongin ve Jisung önde, Seungmin Taehyun ve Felix arkada arka bahçeye ulaştıklarında Seungmin etrafı kolaçan ederken Jisung ve Jeongin Taehyun ve Felixi sinir etmeye çalışıyorlardı.

Jeongin birden yukarı baktığında camdan onlara bakan birini farketmişti. Jisung'u dürtüp ona da göstermişti tabi.

Jisung birden durup yukarıyı görmek için gözlerini kıstı.

"o kim lan?"

"banane amınakoyim"

Jeongin cümlesini bitirir bitirmez kollarını sıvayıp yukarıya doğru sesli bir nah çekmişti.

Seungmin sesi duyar duymaz önce Jeongine sonra yukarıya baktı.

Seungmin birden şokla gözlerini açıp Jeongine bağırmıştı.

"lan salak müdürün oğlu o!"

****

Selamms

bir arkadasin istegi uzerıne🙄jeongchan fıc yazıyorum(😘😘)
(🥄)

ve baska bir arkadasimin istedigiyle 2min de varr💗🥺

neyse umarım begenırsınızz😇

Nah Çekme Sorunsalı/JeongchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin