Duyduğum şeyleri aklım hemen kabul etmeliydi ki nasıl bir durum ile karşı karşıya kaldığımı anlamalıydım. Servet, söyleyeceklerini söylediklten sonra ona küfür etmeme vakit bırakmadan kapatmıştı telefonu. Bir şeyler yapmalıydım. Böyle olmazdı. Bunu yapamazlardı. Ayrıca bu sefer Bedrettin'i aramak istemiyordum. Bu sefer kendim halledecektim. Onun bir ilgisi olmamalıyfı yoksa ona da zarar gerebilirdi.
Bir süre durum değerlendirmesi yaptıktan sonra Ali'yi de Serveti de defalarca aradım ama ikisi de açmamaıştı. Bir yandan da sakin olmaya çalışıyordum. Aramaktan hayır gelmeyeceğini anlayınca onlara mesaj attım
A: Nerdesiniz? Böyle olmaz önce bir konuşalım, lütfen
S : Konuşacak bir şey yok
A: Servet yalvarırım, anlaşabiliriz.
S: Nasıl olacak o?
A: Neredesiniz onu söyle
Neyseki yerlerini söylemişti. Aklımda çok saçma bir anlaşma çeşidi vardı. Bunu onlara söyleyecektim, denemeye değerdi; her ne kadar gerçekleştirmesi çok zor olsada.
Tek düşündüğüm şey Bedretttin'di. Benim yüzümden ona bir şey olursa intihar edebilirdim. O Ali pislihine karşı bu sefer güçlü olacaktım. Güzel Adam'ım gibi. Umarım tek başıma çözebilirim bu işi diye mırıldandım.
Söyledikleri yere geldiğimde ikisinde hararetli hararetli bir şey konuşurken bir anda bsnu farkedip sustu. Yanlarıa güçlü ve sinirli gözükmeye çalışarak vardım
- Servet bunu yapamzsınız, ver o fotoğrafı bana, nerede? Dedim Ali'yi görmezden gelerek. Ancak o hemen atıldı Servet ağzını aşamada.
- Vermeyecek, bir şey mi yapacaksın?
- Sen karışma, dedim yine ona bakmadan. Servet ver şunu.
Servet, kendinden emin bir şekilde;
- Anlaşma ne ise sen onu söyle ilk önce.
Bir nefes aldım ve ömrümde aslında hiç yapmak istemeyeceğim anlaşmanın teklifini sunmak için kendimi hazır hissettiğinde nefesini verip konuşmaya başladım.
- Sen o fotoğrafı bana vereceksin. Bende annemle konuşup ben o gün duyduklarını söylemedim, arkadaş şaka yaptı deyip onu ikna edeceğim senin kimseyle birlikte olmadığına; ki bana güvenir bilirsin ve...
Ali'ye dönüp;
- Bir daha Bedrettin ile görüşmeyeceğim dedim. Karaklı bir şekilde. Ama içimden ağlamak isteyerek. Bu anlaşmanın her ne kadar gerçekleştmesi benim için ölmekten beter olsada bunu yapmak zorundaydım. Benim ailem neyseydi ama Bedrettin'in ailesi onu öğrenirse ve onu dışlarlarsa bhnjn tek sorumlusu kabul edecektim kendini.
Birbirlerine bakıp anlayamadığım bir ifade yerleştirdiler yüzlerine, sonra döndüler bana ben aklım bir karış havada onlardan evet mi hayır mı, hangi cevabı beklediğini bilmeyerek bakarken. Konuşmasını istemediğim şahıs konuştu bu sefer.
- Senin Bedrettin ile görüşmen vana Aybüke'yi geri getirmeyecek...
Konuşmak için nefes aldığımda sözümü kesti.
- Ama... Ben onun bir günbana döneceğini biliyorum. Eğer Bedrettin sevdiği kişiden ayrılırsa ve benim gibi acı çekip sonrada hiç kavuşamayacaksa sevdiğine, ben bundan başka ne isterim? Benim çektiklerimi birazda o çeksin bakalım. Aferin işe yarar bir anlaşma, o yüzden ben tamam diyorum, dedi ben gözlerim sonuna kadar açık sanki hayal kırıklığına uğramış gibi. Sonra lafı sarı saçlı devr aldı.
- Annemi ve babamı inandıracaksın, tamam mı? Onlara biz saka yaptık. Servet'in kimseyle görüştüğü yok hatta Işıl diye bir sevgilisi var sadece diyeceksin. Kendini onlara insandır. Yoksa sonucunu biliyorsun.
Ali biraz tereddüt eder gibi gözüksede Servet'in ailesini ikna etmeni çok istedoği belli oluyordu. Fazla uzatmadan;
- Tamam, dedim. Ama bana bir iki hum mühlet vereceksiniz.
Ali hemen tısladı.
- Ne bir iki günü yarın söylemiş olm
Ona sinirli ve onu öldürmek isteyen gözlerle baktım. Onun bana karşı böyle asabi, küçümser ve kendini beğenmiş tavırlarından nefret ediyordum. Bir ara o gece ona kolu ağırdığında yardım ettiğim için belki de bablna karşı yumuşar sanmıştım, maalesef yanlış kişiye gúvenmişim.
Bir şey demeden Servet' e de bir baktım acaba o bir şey diyecek mi diye ama tepkisiz kalmayı tercih etmişti, o yüzden arkamı dönüp gidiyordum ki yine Ali'nik sesiyle irkildim.
- Bu anlaşmadan Bedrettin'i bahseder sen Arda, yapacaklarımdan ben sorumlu değilim dedi. Bir kaç saniye duesamda onlara dönük oradan uzaklaştım.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL ADAM (GAY)
RandomHayal bile edilemeyecek kadar güzel seyler gerçek olur muydu? Biri beni sevebilir miydi? Neden insan ona acı veren bir şeyi tekrar istesin, bağımlılık mı bu? Kalbimizi yıkan bir şeye iyileşebilmek için tekrar ihtiyaç duyabilir misiniz? Ya da; Bir AD...