17ο

129 8 0
                                    

Έχω φτάσει σπίτι μου και μπαίνω μέσα αλλά δεν βλέπω κανέναν, όλοι λείπουν. Έφυγα και αλωνίζουν μου φαίνεται!
Ξαφνικά, ανοίγει η πόρτα και μπαίνουν οι γονείς μου με σακούλες από super market.

Ερμιόνη: έφυγα και μου είστε όλο έξω βλέπω, τους λέω όταν μπαίνουν στην κουζίνα.

Μπαμπάς Ερμιόνης: αχ γύρισε το παιδί! Ερμιόνη μου, λέει και με αγκαλιάζει.

Μαμά Ερμιόνης: κόρη μου χαίρομαι που γύρισες! Έκανες το σωστό, λέει και με αγκαλιάζει και εκείνη.

Ερμιόνη: μου λείψατε πάρα πολύ!

Μπαμπάς Ερμιόνης: και σε εμάς κοριτσάκι μου.

Ερμιόνη: η Αμαλία που είναι? Φούσκωσε καθόλου η κοιλίτσα της? Τους ρωτάω.

Μαμά Ερμιόνης: όπως το είπες καθόλου...

Ερμιόνη: είναι αρχή ακόμη, που είναι?

Μαμά Ερμιόνης: έχει πάει για κάτι ετοιμασίες του γάμου, μου λέει.

Ερμιόνη: κατάλαβα, θα την δω όταν έρθει.

Μαμά Ερμιόνης: τι λαχταράς να φας αγάπη μου?

Ερμιόνη: ότι θέλεις φτιάξε μαμά, ότι και να κάνεις πάντα νόστιμο είναι.

Μαμά Ερμιόνης: οχι όχι, πες μου τι λαχταρά η ψυχή σου.

Ερμιόνη: μμμ ρύζι με κοτόπουλο, της λέω.

Μαμά Ερμιόνης: τέλεια!! Θα κάνω και μια ωραία σαλάτα που είδα.

Ερμιόνη: μου έλειψες πολύ μαμά, της λέω και την αγκαλιάζω σφιχτά.

Μαμά Ερμιόνης: εμένα να δεις! Μπράβο που πήρες την σωστή απόφαση, μου λέει.

Ερμιόνη: είναι η σωστή απόφαση?

Μαμά Ερμιόνης: είναι Ερμιόνη μου.

Ερμιόνη: μακάρι! Τέλος πάντων, πάω να κάνω έκπληξη στην Αυγή. Μην πεις στην Αμαλία ότι έχω έρθει, θέλω να κάνω και σε εκείνη έκπληξη.

Μαμά Ερμιόνης: εντάξει κορίτσι μου, καλά να περάσεις. Θα σε περιμένουμε να φάμε όλοι μαζί το βράδυ, μου λέει.

Ερμιόνη: ωραία, τα λέμε μετά, της λέω και φεύγω.

Έχω έρθει στο έξω από το σπίτι της Αυγής και της στέλνω μήνυμα να βγει έξω.

Αυγή: πλάκα κάνεις? Λέει και τρέχει προς το μέρος μου.

Ερμιόνη:γύρισα...

Αυγή: και καλά έκανες ρε χαζό, μου λέει και με αγκαλιάζει.

Ερμιόνη: αν έκανα καλά θα το δούμε στο μέλλον.

12 Νοέμβρη: Η νύχτα του έρωτα حيث تعيش القصص. اكتشف الآن