~KEYİFLİ OKUMALAR ♡~
Love youuuu•__________________________________•
Bir kere iyi yanını görmediğim, genelde hep burada vakit geçirdiğim, nemli, soğuk, rutubet kokan bu bodrumdaydım yine. Daha ne kadar duracaktım bilmiyordum fakat burası çok soğuktu.Her girdiğimde kriz geçirdiğim yerdi burası.Çok üşüyordum ve elim ayağım titriyordu. Gri kokuşmuş duvarlar üstüme geliyor gibi hissediyordum. Gelmeye alıştığım bir yerdi burası. Gene saçma bir sebepten burdaydım. Söylemeye gerek bile yok babamı biliyorsunuz zaten.
Dün geceden beri buradaydım dediğim gibi gereksiz bir nedenden dolayı bu sefil yerdeydim. Acaba saat kaçtı? Düşünmeden edememiştim. çünkü okula gitmem gerekiyordu ve haliyle saati merak etmiştim. İnsan biraz insaflı olur be. Hiç mi saat koymayı düşünmedin be adam. Her neyse, düşünmem gereken konu bu değildi buradan nasıl çıkacağımdı.
Eski bir bodrum olduğu için herşey vardı burada. Hurda mı desem eski eşyalar mı desem.
Bende hep yaptığım fakat hep de yakalandığım yöntemi denemeyi istemiştim. Çünkü başka bir çarem yoktu. Daha fazla burada kalamazdım. İçim daralıyordu. panik atak geçirmeme az kalmıştı. Ellerim titiyor ve stresten saçlarımı çekiştiriyordum. Hayır yani insan düşünür demi içerde canı sıkılmasın bari telefonunu vereyim diye.
Yahu ne diyorum ben. Adam benden ölesiye nefret ediyor bir de bunu mu düşünecek ?
Kafamda milyon düşünceyle ayağa yavaşca kalkıp minik adımlarla bodurumun kenarına ilerledim. Zaten fazla da büyük biryer değildi bu bodrum. Tam tersi dapdar bir alandı. Gideceğim yere yürürken ayağım küçük bir şeye takıldı. Az kalsın düşüyordum -ki gözlerimi aşağıya çevirir çevirmez gördüğüm şeyle gözlerim kocaman açıldı , kısa çaplı bir şok geçirdim. "NE? BİR FARE ÖLÜSÜ MÜ!? İĞRENÇ!
Garip ve kendimin de anlam veremediği,
"Bu ses benden nasıl çıktı?"
diyebileceğim bir çığlık attım. Farelerden nefret ettiğim gibi eskiden babamın beni kilitlediği yerlerde farelerle yaşadığım birçok anı yüzünden tiksiniyordum onlardan.
Neyseki bu alanda böyle şeyler olması normaldi. Bu düşünceyle kendimi avutmaya çalışarak ileriye bu sefer büyük adımlarla yürüdüm. Gerçi yürüyecek halim bile yoktu ama bir şekilde dayanıyordum işte.Derken kapı açıldı...
___________________________________
AYY ARKADAŞLAR SINAVLAR YAKLAŞIYOR BİZİM. O YÜZDEN BÖLÜM TASLAKTAYDI BİR TÜRLÜ YAZAMADIM ŞİMDİLİK ÇOK KISA OLDU ÜZGÜNÜM. AMA İLERİKİ BÖLÜMLER DAHA UZUN OLACAK! BEKLEMEDE KALINNNN....🤍
BEN BU FANART'A AŞIK OLDUM.
BUNA DA....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[RÊVES] •'MinSung'•
Fanfiction°TROUBLES OR BIGGER LOVE?° •Jisung birkaç hastalığı olan ailesinden şiddet gören bir liseli gençti. Minho ise GİZEMLİ ÇOCUK?• YAN SHİPLER: ~HyunLix~ ~ChanMin~ ~JeongBin~ ...