Keyifli okumalaarrrr❤️
________________________________________
.
.
.
.
.
."Havanın yağmurlu olduğunu tahmin edemeyeceğim için yağmurlu havaya göre oldukça ince olan ceketimi giyip dışarı çıkmıştım . Biraz dolaşayım diye düşünmüştüm . Temiz hava insana iyi geliyordu.
...
Adımını attığım yere deli gibi yağmur damlaları düşüyordu. 'Yağmur yağıcağını bilseydim kalın giyinirdim.' diye geçirmiştim içimden.
...
Kaldırımda oturup yağmurun dinmesini beklerken omuzuma dokunan el ile irkildim. Arkamı döndüğümde, tam gözlerimin içine şefkatle bakan, elinde tıpkı saçları gibi siyah renkli bir şemsiye olan yüzü aynı kediye benzeyen biriyle karşı karşıya geldim.
O kadar tatlı duruyordu ki karşımdaki, o gülümsediğinde bende karşılık vermeden edememiştim...
Elindeki şemsiyeyi yavaşça bana uzatıp, gülümsemesini daha da genişletti.
Gözlerim dudaklarına kaymıştı.çok güzeldi...
O da farketmiş olacak ki yanakları kızarmıştı...
Utanmıştı.
Tabii benimde ondan bir farkım yoktu.
Kıpkırmızıydım.Daha fazla bekletmemek adına,uzattığı şemsiyeyi sakince aldım ve sessizce mırıldanarak. "T-teşekkürler..."
Neden kekelemiştim ki şimdi !?
Aşırı heyecan yapmıştım karşımdaki adama karşı.
Yirmili yaşlarında duran, tıpkı bir kediye benzeyen genç adam yavas adımlarla uzaklaşmıştı benden.
O uzaklaşırken sol taraftan gelen otomobili farkedene kadar keyfim yerindeydi ,mutluydum.
"HAYIR!"
Sesim gırtlağımı yırtacak kadar gür çıkmıştı.
Otomobilin ona çarpmasıyla...
___
Gözlerimi açtığımda terin suyun içinde kalmıştım. Bu yetmiyormuş gibi birde sıçrayarak uyanmıştım.
Neredeydim be ben?
Karşımdaki beyaz tavanı gördüğümde benim jeton yeni düşmüştü. En son Lanet bir insanın tıpkı kendisi gibi lanet bir davranışına maruz kalmıştım. O anlar aklıma hızla dolarken gözlerimin de dolmasına engel olamadım. Deli gibi vücudum sızlıyordu. ağrıdan ölecek gibiydim. Beni kim bulmuştu? Ne ara hastaneye gelmiştim? Hiçbirini hatırlamıyordum. Delirecektim. Ki kimsenin yanıma gelmemesi de cabası.
Derken dışardan doktor olabileceğini düşündüğüm birisi konuşuyordu.
İstemeden kulak misafiri oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[RÊVES] •'MinSung'•
Fanfiction°TROUBLES OR BIGGER LOVE?° •Jisung birkaç hastalığı olan ailesinden şiddet gören bir liseli gençti. Minho ise GİZEMLİ ÇOCUK?• YAN SHİPLER: ~HyunLix~ ~ChanMin~ ~JeongBin~ ...