5. Bölüm: Hastane

102 13 15
                                    

Bir anda kendimi yerde buldum. Başım aşırı derecede ağrıyordu. Kapalı olan gözlerimi yavaşça araladım. Benden bir kaç metre ötede Beomgyu vardı. Her tarafı kan içindeydi. Gözlerim tekrardan yavaşça kapanmaya başladı.

Gözlerimi tekrar açtığımda hastanedeydim. Başım inanılmaz şekilde ağrıyordu. Etrafıma bakındığımda annemle babamı gördüm.

Yj: A-Anne?

Yeonjun' un annesi (Ya): Oğlum! Doktor çağır.

Yeonjun' un babası (Yb): Çağırıyorum hemen.

Ya: Oğlum iyi misin?

Yj: İyiyim.

O anda Beomgyu' yu hatırladım.

Yj: Beomgyu nerede!?

Ya: Beomgyu...

Yj: Ne oldu ona!?

Ya: Beomgyu seni kurtarmak için arabanın önüne atlamış. Şu anda ameliyatta.

Yj AMELİYATTA MI!?

Ya: Yeonjun sakin olur musun!?

Yj: Beomgyu' yu görmek istiyorum!

Ya: Yataktan kalkamazsın!

Yj: Bırak beni gideceğim!

Ya: Hayır Yeonjun!

Yj: Aaah! Başım!

Ya: Yeonjun!? YEONJUN İYİ MİSİN!?

Başım çok kötü ağrıyordu. Gözlerimi acıdan dolayı kapattığımda birini gördüm. Bana doğru koşuyordu. Tıpkı Beomgyu gibiydi. Ona benziyordu.

Bg: Yeon! Yeon benimle oyna!

Bu kesinlikle Beomgyu' ydu. Eski anılarımdan bir tanesini hatırlamıştım.

Gözlerimi tekrardan açtım.

Ya: Yeonjun iyi misin!?

Yj: Hatırladım!

Ya: Neyi hatırladın!?

Yj: Eski anılarımdan bir tanesini hatırladım!

Ya: Gerçekten mi!?

Yj: Evet! Beomgyu' ya gitmem lazım!

Ya: Kalkamazsın Yeonjun.

Annemi dinlemeyip yataktan kalktım. Başımın ağrımasına rağmen ameliyathanelerin oraya gittim. Biri çıkıyordu. Hemen yanına gidip onun kim olduğuna baktım. Bu Beomgyu' ydu!

Yj: Beomgyu! Beomgyu iyi misin!?

Dr: Şu anda seni duyamaz.

Yj: O iyi mi?

Dr: Merak etme gayet iyi. Sen hastasın galiba. Odana geri dön.

Yj: Ben de onunla geleceğim.

Dr: Peki.

Bir odaya girene kadar onları takip ettim.

Dr: Burada bekle.

Yj: Tamam.

Birkaç hemşire ve doktor Beomgyu' yla beraber odaya girdi. Beomgyu' yu odadaki yatağa yatırdılar ve sedyeyi odadan çıkardılar. Birkaç şeyi ayarladıktan sonra odadan çıktılar.

Yj: Yanına gidebilir miyim?

Dr: Bu gün olmaz. Dinlenmesi gerekiyor. Yarın tekrar gel.

Yj: Tamam.

Herkes gittikten sonra ben orada kaldım. Camın arkasından onu izliyordum. Bana araba çarpmaması için arabanın önüne atladı. Benim için yaptı.

My Childhood Friend -Beomjun-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin