Ya: O kadar şey öğrendikten sonra burada elini kolunu sallayarak çıkabileceğini mi sanıyorsun?
Bg: Evet.
Ya: Baya öz güvenlisin.
Bg: Beni de mi öldüreceksin?
Ya: Evet.
Bg: Beni öldüremezsin.
Ya: Neden?
Bg: Çünkü illaki birileri benim yokluğumu fark edecektir ve en son buraya geldiğimi herkes biliyor. Ayrıca ben çok zengin bir ailenin çocuğuyum. Eğer beni burada öldürürsen ömrünün sonuna kadar hapis yatabilirsin.
Ya: Sen baya akıllısın.
Bg: Biliyorum.
Ya: Ama yine de buradan öylece çıkmana izin vermeyeceğim. Sonucu ne olursa olsun bu güb burada öleceksin.
Bg: Yani hapis yatmayı düşünüyorsun. Sen tam bir aptalsın. Senin bunları yaptığına dair herhangi bir kanıtım yok. Sen burada beni öldürüp sadece kendini yakarsın.
Ya: Ölümden korkmuyorsun değil mi?
Bg: Evet. Beni korkutamazsın.
Ya: Peki gitmene izin vereceğim ama karşılığın da bir şey istiyorum.
Bg: Söyle.
Ya: Yeonjun' u buraya getir.
Bg: Neden? Onu öldür diye mi?
Ya: Hayır. Sadece konuşacağım.
Bg: Peki getiririm.
Ya: Bu arada evinin adresini biliyorum. Onu getirmezsen ben gelirim.
Bir şey söylemeden evden çıktım. Kendimi direkt sokağa attım. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Gerçekten onu ikna edemeyeceğim diye çok korkmuştum. Telefonumu çıkardım ve ses kaydediciyi kapattım. O aptal onu kaydedeceğimi düşünememişti. Her şey bitmek üzereydi. Finale çok yaklaştık. Kendime bir taksi buldum ve direkt karakola gittim. İçeriye girdim ve ihbarı nereye yapmam gerektiğini sordum. Sonra da adamın gösterdiği yere gittim.
Bg: Merhaba.
Polis (P): Merhaba.
Bg: Bir ihbarda bulunacaktım.
P: Tabi. Buyurun oturun.
Sandalyeye oturdum ve cebimden telefonu çıkarıp kaydettiğim sesi açtım. Buraya gelirken bazı yerleri kesmiştim.
P: Bu gerçek mi?
Bg: Tabi ki de gerçek. Kadın 3 kişiyi öldürmüş 1 kişiyi de yaralamış. Üstüne üstlük beni de öldüreceğini söyledi.
P: Evin adresi var mı?
Bg: Evet var.
P: Peki siz onu verin bize biz gerekeni yaparız. Bu arada o ses kaydına ihtiyacımız olacak. Şu tarafta oturan kişiye ses dosyasının yedeğini çıkarmasını söyleyin.
Bg: Tamam.
Polisin gösterdiği kişinin yanına gittim ve ona ses dosyasının yedeğini çıkarmasını söyledim. Çok geçmeden yedeğini bir flash belleğe yüklediler ve ben de o flash belleği konuştuğum polise götürdüm.
P: Tamam. Geri kalanını biz hallederiz. Siz aha olun.
Bg: Tamam.
P: Artık evinize gidebilirsiniz.
Bg: Tamam. İyi günler.
P: İyi günler.
Karakoldan çıktım ve bir taksi aramaya başladım. Taksi bulmaya çalışırken Soobin beni aradı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Childhood Friend -Beomjun-
FanficYıllar sonra çocukluk arkadaşınla tekrar karşılaştın ama o seni hatırlamıyor. Onunla tekrar yakınlaşırken garip şeyler fark edersin. Şu anki annesi gerçek annesi değildir ama Yeonjun onu gerçek annesi olarak biliyordur. Bütün soruların tek cevabı Ye...