part 4

33 4 0
                                    

-MI A FASZT CSINÁLSZ ITT??!! -kérdezte. Ez most ugye csak eggy vicc!

-Egy szimpla köszönöm is elég! -Mondtam idegesen.

-Egyedül is megoldottam volna!

-látom! -vágtam rá.

........

Már jó néhány nap eltelt. Ez a járvány már kikészít. Én még nem kaptam el, de már nagyon sokan betegek.

Épp portyáztam Michonne-val és Hershel-el amikor megtámadt minket valami fél szemű nyomi.

Megtudtam ezt azt, hogy a börtön kell nekik. Most komolyan... Miért olyan szent az a hely??!! Na mindegy a lényeg hogy a miénk és nem akarjuk odaadni.

........

Ezek a nyomik megkötöztek minket.
Épp a börtön kapuja előtt térdeltünk, fegyverek voltak ránk szegezve.

Csereberét akarnak, minket a börtönért.
Ezt nem hiszem el. Azt hiszem én most meghalok. Mondjuk Ricket ismerve neki ez elég nehéz döntés, úgy ahogy kedvel engem. Mert egész jóban vagyok vele és Carlal.

........

Addig fajult a dolog, hogy szegény Hershel meghalt. Lövöldözni kezdtek.

Hátrabukfenceztem amit nem vettek észre a nagy felhajtás miatt. És kivettem valaki farzsebéből egy kést.

Gyorsan kiszabdítottam magam, de mikor Michonnet akartam kiszabadítani ő nem volt már sehol.

..........

Ép Carl mellett lövöldöztem, amikor fájdalmat éreztem a combomnál.

Oda kaptam a kezem és amikor megnéztem a tenyerem véres volt, abban a pillanatban felerősödött a fájdalom és összecsuklottam.

Képszakadás.

The Walking Death(Carl Grimes ff.) Onde histórias criam vida. Descubra agora