bab 3

3K 11 0
                                    

Tengku zarif shah!!sampai hati u kan tingglkn i sendri dkt club smalam...bagai kne renjatan elektrik bila aku di sergah..lalu aku mndongkak...Natasha
Maaf Tengku...sy dh halang tp dia rempuh jgk...sy mtx maaf..ucap setiausha ku,,dh kamu blh pg tp ingt klu ad sape2 nk jmpa n sy infrom sy dlu klu x...awk sy pecat dh...bla dr bilik sy...lalu setiausaha ku brlalu pergi..

Natasha..wht are u doing here..this is my working place not a place that u can jumpping around...
Sorry syg..i marah sgt dkt u..smpai hati u tingglkn i sorg2 dekat club smlm..rajuk natasha...dear look at me...sory psl smlm i have to back sb daddy i bising smlm sb tu i tingglkn u..tp i xsngja nk tingglkn u syg...trust me ok...xpe mlm nt i akn tebus blik yg smlm ok syg...ucapku pd natasha...
promise yg u akan tebus ap yg jd smlm...promise ucap ku lg..

Mlm tu aku kluar n bff aku merangkap sepupu aq amir...ko tman aq mlm nie amir...mls laa aq nk hadap si natasha tu...lg pn aq ad date n si julia..tmpt yg sma kita slalu lepak...ko gila zarif...tmpt tu kn natasha slalu ad mau dia mngamuk nanti...marah amir kpda ku...arghhh lantak laa aq xksh sgt sb aq bkn ad hti kt mne2 perempuan pon..ucap ku pd amir...

Lantai club xpnh menjemu kan ko zarif...blh kata kn stiap mlm ko akn brada dcitu...mlayan kerenah perempuan...tp aku bsykur wlupn lntai club mnjd trikkn utama ko dtg sni tp ko xsnth arak...i am proud of of u...bisik hati amir..

Amir..sendiri k??tnya natasha...yup sndri tmnkn zarif..u kn tau dia kn bff i..dn cm kmbr..dmna ad dia...ad la i..hah u sorg k Nat...urmmm i sorg jwp natasha...u nk jmpa zarif k...tu dia..lalu amir mnunjuk Zarif sdg menari2 bsma julia...What!!!how dare he dancing with other women...bentak natasha...

Zarif!!Zariff..smbil menarik tngn zarif klu dr lantai tarian...zarif knapa u sanggp dancing with other women...u ckp nk make up with me tonight...marah natasha kpa zarif...arghhhhh u nie ske hati i laa nk dancing n sapa pon...bkn mslh u pon..lg pon i xde ckp u tu gf i...soo jgn yg pretend yg u tu gf i ok..got it..so bla laa wei...i dh muak tgk your face natasha...tp i syg u zarif..deeply love with u...how could u...arghhh i xkira u syg k x...bg i perempuan mcm baju jer blh di tukar..so bla..

Amir...aq nk bla weii...semak laa n natasha tuh..ko hndle dia eh...aq bla dlu...jom julia kte pg dr sini...i bwk u tmpt lg best dr sni...
Nat...are u ok..tnya amir...urmmm ok..xpla i blik dlu..are u sure u blh blik sndr??urmmm blh..Amir hanya memndang Natasha berlalu pergi..

mekenik tu bini aku???Where stories live. Discover now