bab 7

733 4 0
                                    

Bammmmm!!!
adoii hbs la moto cabuk aq nih...sape yg bwk kereta nih tau laa pkai audi4..xpyh laa bwk laju cm jln mak bapak ko pnya...sengel pnya manusia..bebel iman...

woii...ko ni xde mata k bwk moto cm org gila...marah Zarail...weii mulut ko tu jga skit..aq yg slh k ko yg slah...kete ko yg lngar moto aq...aq plk yg ko mrh...ehhhh cm pnh npk mamat nih..oww mamat kerek yg baiki keta kt bengkel ari tuh..ahh lyn ah...omel sndri iman..

soo cm ane nie bro...aq xksh...aq nk ko byr sb ko yg lngar aq..bkn aq yg lngar ko...ujur iman...ehhh bnyk cntk muka ko nk suh aq byr...ehh keta aq spa nk tnggung..bentak zarif...ehh mslh nye bkn aq yg slh ko yg slh lnggr aq ap psl...mata ko ltk kt mne...tau pkai keta mewah...kang mkn penumbok jgk ko nih...aq xkira ko byr jgk..klu tidak aq bt report polis...skrg nie aq nk settle kt luar ko fhm...hrp jer kaya tp attitude hncr...bebel iman...

Man...ko apasal man n luka bagai nk moto ko cm bru lps xcident je man..tnya bro azri..aq bru lps xcident laa..mse nk dtg cni...tlnggr n mamat poyo tuh...hbs tu ko xmtx gnti rugi k man...cm ane nk mintak bro...lps suh dia byr...dia blh bla jer...gila pnya org...dh laa bro...aq nk rht jp...klu aq xlrt aq mtx cuti n ko..hahahaha...ikt suka ko la man..

Ehhh tu bkn k moto yg blnggr n aq td k?omel zarif...lalu zarif bhntikn keta..cik aq nk repair keta aku..tp aq nk bdk yg moto nie bt smbil tujuk pd moto 135 LC si iman...ucap zaril..maaf bdk moto nih dia xsht...klu blh en dtg lain kali yer..ujur kak za bini bro azri...mna manager cik aq nk ckp dia...k korang smbunyikn dia dr aq...
Bunyi bising di luar mngejutkn iman...ahhhh gila nk tdo pn xblh...setan btl la...lalu iman keluar..bro ap hl kecoh nih...man akak mtx maaf akak xlh nk hndle dia nk jmpa manager kt sni...erkk...aq laa manager tuh..omel iman..

Hahh...ko nk ap lg...tnya iman...oooo ad pn ko...aq nk ko baiki keta aq...nk bg siap skrg dn aq xnk ad sorg pn bntu ko..dgn angkuh zaril mnyuruh iman..woiii ko gila k ko mabuk..ko ingt kt sesuka hti ko jer n srh aq baiki..weii sblm ko srh aq..apa kata ko baiki moto aq...bg tip top mcm mula2 aku beli dlu klu x..nahas ko...mne ko plih...

Weii ko sdr x..ko srh spa aq CEO Panglima Holding laa setan..ujur zarif...ko ingt aq gertak k ...ehhh aq xksh laa klu CEO K CAE ap k..yg pnting gnti rugi moto aq ko kne byr..lagi pn aku xnk baiki kete buruk ko...

Ko mmg nk mkn penumbuk aq..lalu zaril mngepal jari jemari lalu menumbuk iman...namun pergaduhan tu dhalang oleh bro azri apabila dia melihat iman dtumbuk...sudah!!! jerit bro azri...man ko msk bia aq hndle mamat nie ko jgn kluar slagi aq xsruh ko kuar...mrh bro azri...lalu aq mngakat kaki beredar dr citu..

Adoii..mati laa aku..cma ane aq nk jwp n kak long n mak ayah nt klu diaorg tgk muka aq cm nie...setan pnya mamat gila meroyan...berani ko tumbuk aq..bebel iman sorg2 smbil membersihkn darah yg keluar dtepi bibir..

Man ko ok k??tnyo bro azri...urmmm ok jee..asl ko xmngelak jee masa mamat tuh nk tumbuk ko..sia2 je black belt ko tuh...xsmpat nk elak k bro...lg pn aq tgh bengang td...dia ckp aq setann..arghhhh...skrg nie aq pning cm ane aq nk balik dlm keadaan cm nie...mau 1 tmn gegar dgr kak aq bebel...haahahahaha bro azri gelak...lalu ia mnjwp..pndai ko laa man...dh ko pg laa blik...nt ssh plk...

mekenik tu bini aku???Where stories live. Discover now