2. Bölüm: ''SÜPRİZ''

40 2 0
                                    

Multimedia'da Nefes.

Otobüste okula doğru giderken o çocuk aklımdan çıkmıyordu. Ben kimseyi umursamayan bir kızdım. Bu yüzden bu umursamaz halimi devam ettirerek onu unutmaya çalıştım. Otobüs durunca kafamı kaldırıp etrafa baktım. Okulun önüne geldiğimi görünce hızla basamaklardan indim. Mine her zamanki gibi beni kapının önünde bekliyordu. Beni görünce gülümsedi. Bende donuk ifademle ona bakmaya devam ettim. Başka biri olsa alınabilirdi ama onlar benim bu halime alışkındı. Mine'nin yanına gittiğimde fazlasıyla neşeli bir şekilde ''Günaydın'' dedi. Ben de sakince ''Günaydın'' diye cevap verdim.''Yine çok yorgun görünüyorsun. Oraya gitme diye kaç kere dedim. Kendini çok yıpratıyorsun.''dedi. Ona karşılık olarak göz devirdim. Ben gece çalıştığım barda saatlerce dans alıştırması yaptığımdan okula hep şişmiş gözlerle gelirdim. Bu yüzden her sabah bu konuşmayı tekrarlıyorduk.

Sınıfa girerken Mine, dün yaşadığı olayları bana anlatıyordu.Boş bir şekilde önüme bakarak sınıfa girdim.Bizimkiler toplanmış ikizlerin esprilerini dinliyordu. Emre, ''Gençler size muhteşem bir esprimiz var.''dedi. Bunu dedikten sonra Enes, Emre'nin dizine sarıldı ve ''Bakın kardeşim Budizm'e tapıyor''dedi ve sınıftaki herkes kusuyormuş gibi sesler çıkarmaya başladı.Emre ve Enes de aynı anda kahkaha atmaya başladılar. Onların bu halleri her zaman tebessüm etmeme neden oluyordu. Arka taraftaki sırama doğru giderken Talha yüzündeki yapmacık sırıtışla birlikte '' Sana da günaydın Nefesciğim''dedi. Tam ağzımı açmış konuşacakken bizim 'odun dalı' olarak adlandırdığımız biyoloji hocası sınıfa girdi. Ona öyle dememizin sebebi hem çok ince olup hemde hiç gülmeden sürekli aynı surat ifadesiyle ortalıkta dolaşmasıydı. Dersin biyoloji olmasını ve dün gece neredeyse hiç durmadan dans edip uyuyamayışımı bahane ederek kafamı sıraya gömüp uyudum.

Uyandığımda Talha başımda dikilmiş bana pis sırıtışıyla bakıyordu. 'Ne var?' gibisinden bir bakış attım. O da ''Camdan dışarı bak'' dedi. Kafamı kaldırıp dışarı baktığımda gördüğüm şeyle ağzım açık kaldı.

DANSIN NEFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin