Chapter 27

1K 67 4
                                    

Moja teta je bila jedna jako izuzetna žena, nakon smrti muža, preselila se s Miom u Australiju, gdje je našla posao, bilo mi je teško u to vrijeme, moji roditelji nisu bili u dobrim odnosima, nisu ni sada, a Mia je uvijek bila uza mene, kao i teta. Nisu se previše javljale što je moju mamu nekad znalo jako naljutiti. Brinula se za mlađu sestru što je razumljivo. Smijala sam se tetinim šalama dugo, ona, mama i Mia su se preselile k meni u sobu tako reć, što mi nije smetalo, jer otkad je Harry otišao prije par sati bilo mi je užasno dosadno. „Dobro, tko je za vruću čokoladu?" moja mama je odjednom povikala, i nama su se usta razvukla u osmijehe, podigli smo ruke u zrak kao mala djeca i prasnuli u smijeh. Mama i teta su otišle dolje, a ja sam opet stala sama sa Miom koja se prevarila na drugu polovicu kreveta i pridružila mi se u buljenju u plafon, u sobi u kojoj je do maloprije vladala buka sada je bila tišina i mir. „Imaš sreće što si našla nekog poput Harryja." Mia je bila prva koja je prekinula tišinu između nas, i njena izjava me pomalo iznenadila. „Imaš pravo." Složila sam se s njom, pogled mi je skrenuo na sliku mene i Maddie, često sam s njom ležala ovako prije, no razlika je bila u tome što ona na početku nije mogla vidjeti ni čuti Harryja, i imala je pravo u tome. Ponekad se plašim da bi se Harry mogao vratiti na staro, svojem tulumarenju i djevojkama. Mislim da to ne bih podnijela. „ipak mogao je ostati još malo da se družimo." Mia opet prekine moja razmišljanja i ja se nasmijem. „Dolazi mu obitelj, dosta je toga zapustio ovih dana." Ona kimne glavom „No trebao bi doći večeras." „Imaš sreće što ti roditelji dopuštaju da noći kod tebe, mene bi mama ubila." Pa napravili smo dijete, nema razloga da mi brane, pomislim u sebi. „Da stvarno imam sreće" kažem.  „Morala bi sada ići, voljela bih posjetiti neke stare prijatelje." Podigne se sa kreveta. „Da li mogu posuditi neku tvoju jaknu, u Australiji je toplo, nemam jakne koja odgovara vremenu vani." Kaže i ja se nasmijem, polovica je prosinca i vani je stvarno hladno, što u Australiji i nije baš slučaj. „Naravno, uzmi iz ormara što hoćeš." Ona mi pokloni poljubac, uzme jaknu i nestane iz sobe, nakon par sekunda se vrati, baci pogled na moje čizme poslagane uza zid, uzme jedan par i ponovno iziđe van a mene oblije smijeh.

Dan je počeo prolaziti sporo otkada je Mia otišla, popila sam toplu čokoladu koju su mama i teta spremile i dosađivala sam se jako, naposljetku sam samo ležala na krevetu i pričala sa svojom bebom, nisam mogla zamisliti da ću za nekoliko mjeseci biti mama, sa mojim razmišljanje pojavili su se novi problemi, znam da je do poroda još nešto manje od 7 mjeseci, ali ja i Harry ne živimo skupa, nismo zaručeni, nismo čak ni razgovarali o tome, samo smo prihvatili činjenicu da ćemo dobiti bebu. Malo me plašilo sve to, onda sam se sjetila njihovih turneja, što će se dogoditi kada on bude morao odlaziti na par mjeseci. Definitivno smo izabrali najgore moguće vrijeme za trudnoću. Moj mobitel se oglasio dajući mi do znanja da imam poruku. 'Morat ćemo preskočiti druženje večeras, Gemma želi da upoznam njena nova dečka na večeri, ne raduje me to nimalo. X' fantastično, još jedna večer prepuna dosade. 'Pozdravi Gemmu, i nemoj ni slučajno prestraviti jadnog dečka, sretno' Spustila sam mobitel na ormarić i ustala, trebala bih se otuširati. Kada sam svoje misli pretvorila u djelo, obukla sam svoj topli ogrtač i vratila se u sobu gdje me dočekalo iznenađenje, pomalo neugodno jer sam ispod tog ogrtača gola. „Oh, oprosti, izaći ću, tvoja mama me pustila unutra." Pa izgleda da moja mama previše ljudi pušta u moju sobu zadnjih dana. „Sve pet", nasmiješim se kiselo i Luke Miller je izišao iz sobe. Prisjetim se posljednjeg puta kada su Millerovi bili na večeri, Maddie me pozvala u park, ja sam pozvala Lukea i Briana sa sobom a tamo me dočekao i Harry i izbila je svađa. Od tada ih nisam vidjela. Luke mi je oduvijek bio okej, tih i povučen dečko, za razliku od Briana kojeg nisam pretjerano obožavala. Na brzinu sam se obukla i svezala kosu u pundžu nakon čega sam pustila Lukea u sobu, nakon njegova dugotrajna ispričavanja i mog uvjeravanja  da je sve u redu, prepustili smo se priči, već sam zaboravila koliko mi fali druženje sa prijateljima. Nakon par sati mama ga je ispratila a ja sam doviknula da pozdravi Briana, čisto iz pristojnosti. „Mislim da je vrijeme da ideš spavati, moraš se odmarati." Začula sam svoju mamu iz hodnika. „Zar Mia još nije došla?" odvratila sam joj na pitanje pitanjem što baš nije voljela i recimo da je imala razloga za to. „Javila je da će kasniti." Oh onda mi ne preostaje ništa drugo nego da idem spavati, obukla sam pidžamu i uvukla se u krevet.

HEARTBREAKER! || Harry StylesWhere stories live. Discover now