Slušati Harryja kako pjeva pod tušem je rijetka pojava, njegov glas je tih jer misli da spavam, no opet dovoljno glasan da bi ga ja mogla čuti. Bacim pogled na sat koji pokazuje 9 ujutro i zadovoljno se nasmiješim činjenici da mi Margareth nije uništila noć. Iako sam na početku mislila da više nikada neću zaspati, Harryjeva prisutnost mi je pomogla u tome. Maknem bijeli poplun sa svojeg tijela i hladni nalet prođe njime. Brže bolje otvorim ormar i uzmem prvo što mi padne u ruku, traperice i džemper. Zavalim se natrag u krevet i izvučem Harryjev mobitel koji me je bockao u leđa, odlučim skratiti vrijeme dok mi on ne ustupi kupaonicu „Taj mali vražićak je stavio lozinku." Bezvoljno odahnem i stavim ga pokraj.
Više ne mogu čuti njegov glas, isto kao ni zvuk vode pa zaključim da je gotov. Ubrzo čujem otvaranje vrata i pogled koji moje oči dobe, mi se jako svidi. „Budna si?" Odlijepim svoje oči od njega iako mi to stvarno teško pada. „Noup, spavam u polu ležećem položaju otvorenih očiju i pritom razgovaram s tobom." On zakoluta očima i prođe rukom kroz svoju mokru kosu šetajući do ormara. Ustanem i priđem mu s leđa spuštajući ruke oko njegovih bokova. Prislonim usne na njegova razvijena leđa dok se kapljice s njegove mokre kose slijevaju niza njegov vrat. „Idem u kupaonu, pričekaj me tu."
Obavim jutarnju higijenu nakon čega nađem tog rasčupanog idiota obučenog, ne osušene kose s mobitelom u ruci. Kad smo već kod mobitela, ne znam kad sam zadnji put vidjela svoj. Osvrnem se par puta oko sebe no nije nigdje na vidiku. Harry se ustane i primi moju ruku. Obično se rijeko kad držimo za ruke, pogotovo u kući. Nasmiješim se njegovoj gesti i siđemo u dnevni boravak.
„Dobro jutro djeco." Margareth nas dočeka udobno smještena na kauč s šalicom čaja u ruci. Harry joj priđe i zaželi dobro jutro uz poljubac dok ja samo promrmljam par riječi. „Kako ste spavali?" Pogleda me i ja prihvatim njenu igru. „Pa i ne baš dobro, mučnine mi stvaraju probleme." Harry zabrinuto gleda u mene. „Trebala si me probuditi." „Sigurno si nešto loše pojela." Margareth se ubaci. „To su samo obične posljedice trudnoće, sigurna sam da je i vama tako bilo." Zadovoljno se nasmiješim dok ona popljuje čaj natrag u šalicu. „trudnoće?" Harry kimne glavom dok njeno lice poprimi blijedu boju. „Lucy je trudna, skoro 3 mjeseca." Pobjednički je pogledam dok ona odglumi sreću i čestita nam. „Još samo danas izdrži Lucy" čujem svoj glas u glavi.
Kuća se ispuni smijehom kada Harryjev djed ispriča još jedan vic u nizu. Njegova obitelj mi se sviđala najviše zbog topline u njihovim srcima, nisu bili lažni, krasila ih je iskrenost i poštovanje. Dobro sve osim nekih. Žao mi je što za ovim stolom nije bila i moja obitelj, od svih tu je sjedio samo Jo, no obećala sam sama sebi da danas neću misliti o tome. Veselila sam se ovom zajedničkom ručku, i drago mi je da sve ide po planu. „Ispričajte me, moram izići na trenutak." Harry prekine naš smijeh i odstupi od stola. Nešto je čudno s njim danas. Sve od jutra nije ispustio Iphone iz ruke, nisam željela obraćati pažnju na to ali kada i Gemma otiđe za njim, mali tračak sumnje se javi u meni. „Taj mali vražićak je stavio lozinku." Prisjetim se svojih riječi od jutros. „Lucy, dušo, možeš li mi donijeti čašu vode." Haryjeva baka me ljubazno zamoli i ja kimnem glavom, primijetila sam da ta žena ne pije ništa osim vode, valjda zato i izgleda tako dobro za svoje godine. Ustanem od stola i uputim se u kuhinju, pritom se zabijajući u Harryja. „Lucy moramo razgovarati." Uhvati me za ruku i ja se pobunim pokazujući mu čašu. „Moram tvojoj baki odnijeti vode." On uzme čašu iz mojih ruku i stavi je na komodu. „Pusti sada to. Obuj čizme i kaput. Ja te čekam vani." Prije negoli se opet pobunim on iziđe van a ja uradim što je rekao i iziđem, nađem ga kako nervozno lupka nogom po snijegu, kada me ugleda uđe u auto pa i ja učinim isto. Nije mi jasno što se događa. „Harry, što pobogu radiš, nismo ni ručali. Ne možemo samo tako otići." On upali auto, ne obazirajući se na moje riječi.
„Možeš li mi objasniti što se događa?" pratim njegove pokrete i moja ljutnja se poveća kada on ne odgovori apsolutno ništa. „Dovraga, Harry." Prođem rukama preko svojeg lica i na kraju one završe u mojem krilu igrajući se sa remenom moje haljine. Koliko sam god voljela Harryja, toliko sam mrzila njegovu mračnu stranu, njega koji mi ne daje nikakve odgovore, koji me samo izvuče sa obiteljskog druženja misleći da ima pravo na to. To je njegov problem, misli da ima pravo na sve, on je odlučio da od onoga dana kada sam pristala biti njegova djevojka on bira za mene, odlučuje što je dobro a što loše.
YOU ARE READING
HEARTBREAKER! || Harry Styles
FanfictionDva različita života. Dvije različite priče. Što se događa kada se spoje?