„A ti, koliko god mislio da je znaš, toliko je ne znaš. Nikada nećeš znati što se krije iza njenog osmijeha i pogleda, nikada. Takva ti je ona. Čudna, jednostavna, a komplicirana."
Maddie P.O.V's
„Voliš li me?" Spustio je glavu lagano kimajući njome, opet je izbjegavao moje oči, po stoti put danas. „Zašto me onda ostavljaš?" I tada je nestao, njegove ruke su napustile moje, i tamna se magla spustila između nas, ponovno.
Ležala sam mokra na krevetu, snovi su me mučili iz večeri u večer, stalno isto. Ustala sam iz kreveta i otišla pod tuš, topla voda je klizila po mome tijelu, razmišljala sam o snovima. U svakom sam vidjela Nialla, ostavljao me iznova i iznova. Možda je to samo posljedica njegove turneje, falio mi je. Izašla sam iz tuš kabine i obrisala se. Obukla sam gaćice i majicu za spavanje. Posegnula sam za mobitelom. Unijela njegov broj i čekala da mu čujem glas. Zvonio je dugo, vjerojatno je spavao i bila je glupa ideja buditi ga. Već sam odmaknula mobitel od uha kada sam začula njegov glas. „Halo?" izgovorio je to tako slatko, bio je pospan, čula sam mu u glasu. Nasmijala sam se „Maddie?" „Jednom si mi rekao da ti moj osmijeh može promijeniti dan u trenu." Mala tišina nastupi. „Još uvijek mislim. Zar se nešto dogodilo?" odmahnem glavom i kada shvatim da me ne može vidjeti izgovorim jedno tiho ne. „Samo sam ti željela čuti glas. Ne mogu spavati." Ustala sam iz kreveta. Otvorila vrata i uputila se dolje u kuhinju. „I ja tvoj dušo, ali kasno je." Upalila sam svjetlo u kuhinji i maleni vrisak mi se oteo iz usta. „Maddie?" Niall je uplašeno povikao a ja sam stavila ruku na prsa da umirim disanje. Par velikih plavih očiju su zurile u mene. Mrzila sam lutke. Ova je ostala mojoj rođakinji. „Jebene lutke. Dobro sam." On odahne. „Oprosti što sam te probudila. Vrati se ti spavanju." Prije negoli je uspio što reći poklopila sam i ostavila mobitel na stolu. Uzela sam par gutljaja hladne vode. Nisam se osjećala dobro. Od onoga dana kada sam zabrljala sa Brianom sve mi je krenulo nizbrdo. Željela sam svoj stari život natrag, sreću i smijeh u svom životu. Nialla. Nismo se baš čuli često, stalno je bio zauzet nečime. Mnogo puta mi se na njegov mobitel javljaju dečki, kunem se da sam više puta čula Louisov glas nego Niallov otkada traje turneja. Prisjećala sam se svojega i Lucynog razgovora. Bila je puna sreće. Govorila je s takvom ljubavlju prema Harryju. Stalno joj je slao poruke. Pozivao je na skype. Svaku slobodnu sekundu svojega vremena proveo uz nju. Dobila je razglednicu od njega i Marije. Proveli su neke vrijeme zajedno dok su dečki bili u Australiji. Izgleda da su ona i Austin sretniji nego ikada. Lucy nije skidala osmijeh sa lica. Bilo mi je drago radi nje. Izgleda da se Styles ipak promijenio. I ona s njim. Išla je redovito na fakultet, davala ispite, upoznala puno novih ljudi. Ponekad sam se osjećala malo zapostavljeno s njene strane. Često je pomagala mami u restoranu. Vjerojatno je to radila samo da bi se zaokupila. Ali opet kada se prisjetim naših zajedničkih gledanja koncerta. Stalno smo kopale po Youtubeu, na njihovoj stranici. Pratile prijenose uživo. Gledale smo naše dečke kako nasmiješeno stoje na toj pozornici. Izvode gluposti, čine milijune djevojaka sretnim.
Niall P.O.V's
„Izvolite princezo." Zayn mi je ulio par kapi mlijeka u čaj i usput mi istrgnuo tost iz ruke, grickao ga je dok sam mu ja uputio jedan ljuti pogled. Bio je toliko uzbuđen da nije ni shvatio. Sjeo je pred laptop i čekao da vevo izbaci novi spot od Little Mix. Nije propuštao niti jednu priliku da vidi Perrie iako su njih dvoje stalno bili zajedno zahvaljujući poklapanju nekoliko nastupa za redom. Dok sam ga gledao tako sretnoga razmišljao sam o Maddie, kako bi bilo dobro da je ona tu sa mnom. Harry mi je govorio da Lucy misli da nije dobro. Stalno se zatvarala u sebe. Mrzio sam se jer nisam mogao učiniti ništa po tom pitanju. Znao sam da turneja neće ostaviti dobre posljedice na nju. Činjenica da sam je ostavio tamo samu mi se nikako nije svidjela. Spustio sam čaj na stol i vratio se u krevet. Umor me svladao, pokušali smo iskoristiti svaku sekundu za spavanje kako bi navečer došli odmorni na pozornicu i odradili koncert savršeno. Nisam ni sklopio oči Louis je upao u sobu i sjeo na krevet gurajući me. „Niall, mobitel." Počeo je pjevušiti meni neku nepoznatu pjesmu. Uspravio sam se i uzeo mobitel od njega. Otvorio sam poruku. „Dan je ponovno počeo grozno. Nisam ti ovo uspjela napisati prije. Zapravo htjela sam ti reći ali bojala sam se da ću zaboraviti kada čujem tvoj glas. Svake večeri te vidim. Čim zaklopim oči stojiš preda mnom i onda me napustiš. Zato sam prestala sklapati oči. Nisam dopuštala snu da me preuzme. Stalno razmišljam o našem odnosu prije nego si otišao. Čini mi se da više nije tako. Možda me više ne voliš? U redu je ako je tako. Svi zaslužuju sreću ali jako mi nedostaješ. Imam osjećaj da ovo nikada neće proći. Jučer sam prošetala parkom. Bilo je toliko puno mladih parova. Užasno jadno sam se osjećala. Željela sam ti čuti glas u tom trenutku ali nisam skupila hrabrosti da te nazovem. Fališ mi Niall. Nemoj to nikada zaboraviti. Volim te."
Bio sam ljut. Nisam shvatio da se je zapostavio. Da sam se potrudio poslati joj poruku između pauze. Nazvati je prije spavanja ne bi došlo do ovoga. Nisam mogao ni zamisliti da će do ovoga doći. Kako bih ja za boga mogao da je ne volim. Ona mi je sve. Možda joj nisam to pokazivao u zadnje vrijeme, vjerojatno nisam. Utipkao sam njen broj i čekao da mi se javi. Ali umjesto njenog glasa dobio sam nekoga drugoga.
Lucy P.O.V's
Ušla sam u Maddienu dobu. Sjedila je u kutu i plakala. Jecaji su joj se otimali sa usnica. Potrčala sam do nje i primila je u svoj zagrljaj. „Što se događa Maddie, pričaj sa mnom." Primijetila sam promjenu na njoj. Stalno je bila tužna. Smijala se kada sam joj govorila o Harryju ali i budala bi primijetila da je to lažni osmjeh. Kada bi ju zapitala odmahnula bi rukom i govorila da ne budalim. Da je sretna. Prvo sam mislila da je zbog Briana ali to smo riješili. Razgovara sam s Harryjem. Stalno je tvrdio da je Niall sretan i da nema nikakvih problema između njih dvoje. Uzela sam maramice s ormarića i brisala joj suze. Strpljivo sam čekala da se smiri. „Ajde ustani s poda." Pomogla sam joj da se digne i da sjedne na krevet. Njen mobitel je zvonio neprestano na ormariću. Poljubila sam ju u čelo. „Javit ću se može. Ajde pokušaj se smiriti." Kimnula je glavom a ja sam izišla van. Javila sam se na Niallov poziv. „Hej Luc, možeš mi dat Maddie, moramo razgovarati." Premjestila sam težinu s jedne noge na drugu. „Loš tajming Niall, Nazvat ću te poslije. Moram se sada pobrinuti za nju." „Čekaj, zašto. Što se događa. Poslala mi je neku besmislenu poruku. Je li dobro?" sada sam bila sto posto sigurna da je on razlog Maddiena ponašanja. „Nije dobro. Našla sam je kako plače u kutu sobe. Već tjednima je sva jadna i tužna, ali ne želi pričati o tome. Kada je upitam kaže da je sve u redu." neko vrijeme nije išta govorio. „Samo je smiri molim te, ja ću se pobrinuti za ostalo." I onda mi je poklopio. Vratila sam se u sobu i sjela na krevet do nje. Nije više plakala, gledala je van kroz prozor. „Hoćeš mi sada reći što se događa?" „Mislim da me Niall više ne želi. Ne pričamo baš puno, ponekad razmijenimo samo par poruka. Znam da je zauzet ali kad vidim kako se Harry odnosi prema tebi.." prekinem ju. „Oh Maddie, zašto mi nisi rekla. Sigurna sam da nije tako. Niall nije takva osoba da samo prestane nekoga voljeti. Bože znaš ga bolje od mene. Nemoj plakati radi toga. Znam da ti fali, ali proći će, samo trebaš neku zanimaciju." „Stvarno misliš da je tako." „Vjeruj mi Maddie, kada sam ti lagala.?"
YOU ARE READING
HEARTBREAKER! || Harry Styles
FanfictionDva različita života. Dvije različite priče. Što se događa kada se spoje?