Частина 3

8 1 6
                                    

Софійка та Кейт піднялись на гору та зайняли їх звичайні місця. Через хвилин 5 прийшла вчителька.

?(вчитель/вчителька)-Так діти, заспокойтесь, зараз проведемо регістрацію.

Вчителька почала називати імена дітей, в тий ж час діти відповідали їй "так міс", хто так не сказав, означає що його немає в школі.

?-Кейт

Кейт цього не почула, так як літала в хмарах.

Соф(пошепки)-КЕЙТ

Брюнетка одразу повернулась до неї обличчям, зрозуміла що треба казати і одразу проговорила.

К-Так міс.

Вчителька просто подивилась на неї, посміхнувшись краєм губ та продовжила регістрацію.

Соф(пошепки)-Ти чого? Все добренько? Ти нібито в невеликий транс впала..
К(пошепки)-Так так, все добре, просто трохи задумалась:)
Соф(пошепки)-М, і про що?)

Кейт не хотіла їй казати про те що вона думала, бо боялась що Софійка кине її після цього чи якось на неї образиться, можливо навіть буде сильна сварка..

К(пошепки)-Та нічого такого, просто забудь..
Соф(пошепки)-Ну добре, добре..

Кейт зрозуміла що щось не так але її встигла перебити вчителька.

?-Так діти, у мене є для вас гарна новина, обговоримо це після ланчу (обіду) бо зараз вже буде дзвоник на уроки.

Вчителька не помилилась, дзвоник пролунав буквально після того як вона сказала ту фразу.
Дівчатка та інші діти вийшли з класу та направились на уроки.

Соф-Як думаєш, що це буде за новина?
К-Не знаю, може якась поїздка чи екскурсія.
Соф-Можливо
К-Мгм а що у нас зараз?
Соф-Фізкультура
К-Ніііііііі, я так не хочу ту фізкультуру, зато сьогодні вчителька добра
Соф-Ой, ну що ж ви так з Олею та Софією фізкультуру не любите
К-Не знаю
Соф-Ну добре, ідемо бо запізнимось

L'amour de l'ècole☆Where stories live. Discover now