Вчителька почала урок. Вона щось розказувала але половина класу не слухала її, вони вважають що іннострана мова їм не пригодиться.
Самим шумним на цьому уроці звісно ж був Руан. Це елементпрно бо він знає всіх і всі його.
Він намагвся поговорити з Меган але та слухала уважно вчителя, як і друзі Руана які сиділи біля нього. Тож, єдина людина яка НІКОЛИ не слухала вчителя ні на одному уроці, була Кейт.
Тому руан розвернувся до брюнетки і посмхнувшись помахав (як він це завжди і робить). Дівчина посміхнулась у відповідь і відчула якісь змішані почуття, дивлячись на його посмішку.
К(думки)- Що це в біса було? Ні, я не закохаюсь в нього, ніколи!Р-Кейтт, ауууууу
К-А, що таке? (думки- я буваю настільки задумчва?..)
Р-Як справи? Який в тебе урок наступний? Тут таааак нуднооо
К-Згодна!! Хоч вчителька і добра але уроки це просто фууу, абсолютно всі уроки
Р-Мг, то як сп...Не встиг він договорити, як вчителька його перебила.
???-Я вам не заважаю? Якщо мій урок такий нудний = виходь з класу, негайно!
Брюнет(світлий брюнет) просто закатив очі і зробив те що сказала вчителька.
Вчителька швидко пояснила що робити і вийшла в коридор поговорити з Руаном про його поведінку.
???-Це вже не перший раз як я і інші вчителя роблять тобі зауваження через твою поведінку. В один день ти можеш отримати як мін. 5 зауважень від різних вчителів. Якщо це буде продовжуватись далі, мені прийдеться сповістити твоїй мамі або тату про твою жахливу поведінку!
Р-Ні, будь ласка, тільки не батькам! Я зроблю все, як ви просили.Руан зайшов в клас вже не таким веселим як він був. Кейт почала хвилюватись з нього, але ніби не по своїй волі.
Соф-Хвилюєшся за нього?
К-Мг, ти ачила яким він веселим виходв і що з ним зара. Ніби та вчителька його побила..
Соф-Так і є, вхвх
Після цієї короткої розмрви Софійка далі повернулась за роботу.
Як тільки Руан сів на своє місце і вчителька відвернулась до комп'ютеру, Кейт відразу почала кликати Руана, але як можна було тихіше, щоб вчителька не наругала знов. Руан просто мовчки сидів і ігнорував Кейт.
Після хвилин 5 таких задовбувань він розвернувся до неї і просто сказав
Р-Відстань!Кейт стало настільки сумно і порожньо, щоб її найліпший друг їй казав таке? Вона ледь стримала сльози.
Соф-Воу, це було дуже.. грубо(?)
У відповідь Кейт просто кивнула.
Брютенка так і просиділа до кінця уроку дивлячись у сві пустий зошит. На итання Софйки чи все з нею добре, відповідь була лише одна, кивок головою.
Продзвенів дзвінок.
В коридорі Кейт зноа покликала Руана і він її знов проігнорував як і в тя рази. Дівчина вирішила просто забити на нього та проводити весело день з друзями.
Так пройшло пару уроків. Думки про Руана та його поведінку, не покидали голову шатенки за всі ці уроки, і мало можливо що покинуть до кінця дня.
Почався ланч і всі дівчатка з компанії пішли на свої улюблені лавочки.
Вони сиділи та обсуждали різне. Хтось думав про що буде робити після школи, хтось розповідав як пройшли уроки або ж задовбували Юлю з питаннями про що вона робила на брейку. Дивну поведінку Кейт ніхто окрім Софійки не помітив. Вона шепотом запитала
Соф-Все точно добре? Може просто заб'єш на нього?
К-Та, я так і зроблю!)
Вона ніжно посміхнулась дівчинці біля неї.
К-Тооо, Оль, розказуй як пройшов урок з новеньким?)О-Ой, та нічого та такого і не було. Сидить він спереді мене, ніби якийсь тихоня чи заучка але весь урок він просдів так тихо, ніби його в класі і нема.
К-Ну і нудно у вас
Соф-Ага, по вашим історіям ваш клас самий тихий і хорошенький
М-Так воно і є) Ну розкажіть що хоч у вас було
Софійка вже збиралась казати але по моєму взгляду на неї зрозуміла що поки не треба
Соф-Та в нас теж нічого, навіть мені стало нудно!
М-Ха, це що ви там робили що було прям НАСТІЛЬКИ нудно
К-В тому й то і справа що нічого, але для мене це був рай!)
Всі просто посміялись та продовжили далі говорити.
ВИ ЧИТАЄТЕ
L'amour de l'ècole☆
RandomІсторія про веселу компанію друзів які ще не здогадуються, що їх чекає у майбутньому.. (вибачте якщо в фанфіку є помилки)