частина 4

8 0 11
                                    

Перші два уроки пройшли як завжди нудно.
Першим була фізкультура на якій дівчатка займались рагбі.
Другим уроком була англійська на якій вчитель вирішив усіх пересадити на нові місця.

?-Так, на першому ряду будуть сидіти-і вчитель почав називати імена учнів-а тепер перейдемо до другого, на ньому будуть сидіти Кейт, Оля, Джакоб і Адріан.

С-Зачекайте, можна мене посадити на місце Кейт?

К-Не погана ідея, я не проти

?-Я сказав Кейт, Оля, Джакоб і Адріан і на цьому кінець, нікого я пересаджувати не буду.

Оля з Софією просто переглянулись.

?-Ідемо далі, третій ряд, Мілана, Софійка, Олівер, Руан. Наступний ряд-і вчитель продовжив називати місця. В кінці кінців Софія сиділа між Юлею та Наєм.

Ю-Слухай, Софія, давай місцями поміняємось?..

С-А що, хочеш поближче до свого краша сидіти?)

Ю-Тобі то яка справа, ну то міняємось?

С-Угу)

Так пройшов нудно і другий урок, Софія просто сиділа і дивилась в вікно. Роздався дзвінок.

?-Збираємо речі і можете ідти на перерву.

Наша компанія швидко склали пенали в рюкзаки і як омога швидше побігли в їдальню. Кейт вийшла остання бо здавала зошити вчителю.

Ю-Кейт..

Кейт озирнулась в сторону Юлі, яка стояла разом з Наєм.

Ю-Ми підемо з Наєм по справам, передай дівчаткам що вони побачать мене вже на уроці

К-Добренько!

Ю-Тільки не розповідай дівчаткам що я пішла не одна а з Наєм..

К-Угу, твій скелет назавжди в моїй шафі;)

L'amour de l'ècole☆Where stories live. Discover now