Кейт попрощалась з Юлею та пішла до їдальні.
Коли вже шатенка підходила до їдальні вона побачила Руана з його друзями.
Вона стояла та дивилась на нього, він побачив її погляд тому посміхнувся їй та помахав.
Вона помахала в відповідь.
Кейт вже пішла до їдальні як тут почула як знайомий їй голос викрикує її ім'я.Р(Руан)-Кейт! Зачекай.
Кейт стала та чекала поки він добіжить до неї.
Коли він добіг, він став біля неї та спитав.Р-Куди йдеш?
К-До дівчаток в їдальню, а що?
Р-Та тут просто Адріан до Олі хотів, щось спитати здається.. Я подумав що ти з нею десь будеш або йдеш до неї
К-А, ну то добре, може він піде зі мною до їдальні?
Р-Та, давай!Руан підтащив до неї Адріана та Кейт повела його до їдальні, задаючи багато питань.
Р-Кейт, зачекай..
Кейт обернулася (знов).
К-М? Щось сталося? Хтось ще до Олі хоче?
Р-Та ні, я б хотів спитати, ти та інші не проти якщо я піду з вами в їдальню?..
К-Думаю всі були б раді тебе там бачити!;)Руан просто усміхнувся їй у відповідь.
Так вони йшли хвилин п'ять, дістаючи Адріана з питаннями про Олю але з нього вони мало що вибили.
Вони дійшли до їдальні.О-Дивіться хто іде!
С-І 3 років не пройшло!
Соф-А що ці двоє з тобою йдуть?.
М-І де Юля?
Кейт просто промовчала та підійшла до них.
К-Адріан хотів до Олі тому я його відвела до неї, Руан захотів піти зі мною, за Юлю я вам не скажу, це секрет.
С-Що ж там у неї за секрети?)
О-Може з Наєм пішла кудись?))
К-Нічого я вам не скажу, я піду візьму їжу, така голодна після фізри..
Руан переглянувся з Адріаном, після чого усміхнувся йому та пішов за Кейт в чергу. Оля підійшла до Адріана.
О-Ти щось хотів?
А(Адріан)-Еее, може відійдемо і поговоримо?...
О-Добре(?)
К-Слухайй, може пограємо в правду чи дію поки тут стоїмо?
Р-Ну не знаю..
К-Ну давай, будь ласочка:<
Р-Ладно..
К-Такссс, правда чи дія?
Р-Правда
К-Хммм, почнемо з банального, хто тобі подобається?)
Р-Ну...
О-Привіт! Про що говорите?)Р-(в думках)*фух, слава богу прийшла Оля..*
К-В правду чи дію граємо)
Р-Як пройшла розмова з Адріаном?
О-Здається добре, він спитав як справи та потім пішов, не знаю, що з ним коїться..Кейт подивлась з Руаном, він на неї, вони по тупо посміхнулись, розвернулись до Олі та почали кричати.
РК(Руан та Кейт)-ВЛЮБИВСЯ, ВЛЮБИВСЯ, АДРІАН ВЛЮБИВСЯ
О-Та ну, ні, просто боїться мене..
К-Походу хтось ще влюбився)
Р-Вони така мила парочка!)Оля просто відвела від них погляд.
Р-Знаєш Оля, в мене є полу гола фотка Адріана, в перевдягальні його сфоткав, хочеш покажу?
К-ОоооооПісля цьої фрази Оля почервоніла.
К-Точно влюбилась)
О-Так, досить оцього вашого, ні в кого я не влюбилась, я йду до дівчаток.
Р-Мгм мгм, іди)Руан та Кейт стояли в черзі та обсуждали так називаєму "молоду парочку" та ще багато іншого. Про гру в правда чи дія вони вже і забули. Коли дійшла їхня черга вони взяли їжу яку хотіли та попрощавшись пішли кожен до своїх друзів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
L'amour de l'ècole☆
RandomІсторія про веселу компанію друзів які ще не здогадуються, що їх чекає у майбутньому.. (вибачте якщо в фанфіку є помилки)