Benim hikayem bir restaurantta aşçı olarak başlıyor.Ordan önce bir Catering firmasında çalışıyordum ve "firmamız denemesi süresini onaylamadı "diye bizi kandırıp yaz ayı boyunca çalıştırıp gönderdiler iş sektöründende ilk kazığımı böylece yemiş oldum.Ama ben hep güçlü olucağım için hep buna mecbur olduğum için 1 ay sonra arkadaşımın önerdiği bir restoranta iş görüşmesine gittim.Oraya başladım çok güzel bir yerdi denize sıfır bir yerdi ve mekan çiçeklerle,ahşap masalarla, şık içki şişeleriyle doluydu ambiyansı çok güzeldi kendime açmak istediğim restoranttı adeta.Fakat bana, hayatıma bu kadar şey katıcağını hiç bilemezdim.Başladığım ilk günden beni sevende sevmeyende oldu tabi sevmeyen insanlarda daha sonra sevdi.Herkesle iyi olabilir misiniz? Herkes sizi sevebilir mi? Yada herkes size yalan mı söylüyor ? Yada herkes çok iyi mi oyuncu ? Herkes beni çok sevdi şaka gibi ama arkamdan hiç kötü bişey duymadım. Ama bu kadar şey yaşıyorken neden böyle oluyor dedim kendi kendime işimi çok iyi yapan biri olduğumu söylüyorlar ama ben sadece çok çalışmayı boş durmayı sevmiyorum.Bu da dışardan işimi çok iyi yaptığımın göstergesi olarak söyleniyor . Ben bildiğimden şaşmıyordum böyle devam ediyordum bir sous chefim vardı beni çok severdi bende onu abi kardeş gibiydik kızı gibi görürdü beni bana herşeyini anlatırdı bende ona gerçi ordaki herkes herşeyini bana anlatırdı. Bir gün artık ona insanların ne yaptığını ettiğini bilmek istemiyorum dediğimde bunu ima ettiğimde bana sinirlendi.sen dedikodu yapıyorsun dediğimde bana sinirlendi.O hakkında konuştukları insanların yüzüne güldüğünde iki yüzlüsün sen dediğimde kızdı.ondan uzaklaştığım zaman bana kızdı. Orda bir erkek arkadaşım vardı o adam sana aşık dedi seni paylaşamıyor kıskanıyor dedi. Beni seven bir çocuk vardı mutfakta aşçıydı çok neşeli Güler yüzlü buğday tenli orta boylu 24 yaşında genç biriydi beni seviyordu bunu hissediyordum. Bana dokunurken bakarken nasıl heyecanlandığını hissediyordum. Bir gece beni eve bırakırken bir anda öpüştük biz .bunu bu dünyada tek bilen ikimiz olduk başka kimse bilmedi. Onun ilgisi güzeldi sevgisi iyi geliyordu ama ona aşık değildim.Benim ilgim başkasındaydı onunla olmak istiyordum ama diğerinide kaybetmek istemiyordum çünkü onun sevgisi ilgisi giderse o mutfakta çok yalnız kalıcaktım gibi hissediyordum. Diğer çocuk çok yakışıklı kumral uzun boylu 26 -27 Li yaşlarda garson biriydi aklı bir karış havada,gününü gün eden, ne ettiği belli olmayan biriydi ama işte salak ben tutuldum ve olması zor olduğu içinde bunu istiyor kalbim diye zırlıyordum. Ve onunda olması için elimden geleni yaptım onunlada konuşuyordum yazışıyorduk gülüşüyorduk ama hiç buluşmadık el ele bile tutuşmadık. Asıl hikayedeki sürpriz kişi salonun müdür yardımcısı olan kişiydi 29 yaşında esmer,orta boylu, olgun nasıl konuşmasını bilen ,eğlenceli, esprili çocuğun bana olan aşkıydı bir gün yemek yediğimiz yerde yer kalmamıştı ve bende ayakta kaldım yemeğimi ayak üstü yerken mutfak şefim beni gördü ve salona çık otur bir masada bahçede ye yemeğini dedi bende bahçeye çıktım onu bir masada oturup yemek yerken gördüm biraz çekindiğim için tek başıma oturursam biri kaldırır diye onun olduğu masaya gidip oturabilir miyim diye izin isteyip onun masasına oturdum hem kimsede beni kaldıramaz diye oda bütün kibarlığıyla tabiki dedi ve böylelikle tanışmış olduk. Fakat ben bir anda 3 adamın arasında kaldım hepsinde ayrı bir özellik var hepsi birbirinden çok farklı insanlar ve neden bunun arasında kaldığımı bilemiyorum...