-Melisin Ağzından-
Kerem.Ben.Dudak.Öpüşmek????
Şu anda!!!
Arkamı dönmemle beni öpmesi bir oldu.Ne yapacağımı hiç bilmiyordum.Sadece öylece durdum.Bekledim,ayrılması için.-(iç ses)Sen daha çok beklersin Melis valla bak.Çocuk sana yapıştı hala duruyosun dımdızlak.-off kes sesi iç ses!Napıcamı bilmiyorum.Kereminde ayrılmaya niyeti yok.Karşılık vermediğimi anlamış olacak ki durdu.Dudakları dudaklarımın üzerinde bi süre kaldı,sonra arası 3 cm açılcak derece ayrıldı.Hala çok yakındık.-tabi çok yakın olcan 3 cm gerizekalı-kapa çeneni iç ses!
Bana bakıyordu.Yine o gözümü delicek şekildeki bakışı.Bakma Kerem nolur bana öyle bakma..
M:naptın sen
Diye sordum kısık sesle yumuşakça.
K:içimden geleni yaptım.
Bana baktı.Uzatmak istemiyordum ama her Keremi gördüğümde o anılar tekrar aklıma geliyordu.Kerem ve Zeynep dip dibe öpüşürken.O zaman ne hissediyordu benim için biz hala çıkıyorduk.Ve birkaç hafta içinde duygularının değişmesi olanaksızdı.O zaman niye birşey dememişti.Gözlerim doldu.Sıktım,ağlamamak için sıktım gözlerimi.Bu sefer ağlama duygumu öfkeye boşalttım ve konuşmaya başladım.
M:için geleni öyle mi?çok merak ediyorum Kerem Sayer biz çıkarken içinden gelen neydi acaba ha?Alay etmek mi beni salak yerine koymak mı?Ya sen değil misin beni üvey kardeşimle aldatan?Sen değil misin seni çok sevdiğimi bile bile bana oyun oynayan?Sen değil misin sırf artık seni istemiyorum diye sırf elde etmek için beni kullanan ha?
Sesimin tonu çok fazla çıkmıştı.Sinirlenmiştim,içime attıklarımı artık dışa vurmuştum rahatlamıştım.Ama öfkem dinmemişti cevap vermiyordu.Sadece ağladığındaki zaman olduğu gibi gözlerinin hemen altı kızarmış,ağzı bir şey söylemek için açılıyor sonra tekrar kapanıyordu.Devam ettim.
M:Ya sen değil misin insanları kullanan,onların zaaflarıyla oynayan,kalplerini kıran parçalayan,sensin.O sensin ve en acısı ne biliyo musun.Herkes senden korkuyla bahsederken ben sevgiyle aşkla bahsettim.Kerem yapıyosa haklıdır damarına basmışlardır dedim.Beynim yanlış olduğunu söylesede kalbimi dinliyordum.(bu sefer sesimi alçattım,yumuşak bir şekilde ona yaklaştım,gözlerimi gözlerine diktim ve söyledim)
M:ben seni bu halinleyken sevdim.Ben seni sen olduğun için sevdim..
Baktım baktım baktım..O şok üstüne şoka uğramış gibiydi.Her zaman çaktırmadan Keremin mimiklerini okurdum,anlardım çünkü ne düşündüğünü doğru söyleyip söylemediğini.Bu sefer de inceledim.Kafası hafif öne düşmüş çenesi titreyip tekrar düzeliyordu.Ve benim de öyle.Daha fazla dayanamadım çene kaslarımın yüzüme verdiği acıyla ağlamaya başladım,tutamadım.Sesli bir şekilde ağlamaya başladım.İç yakıcı bir şekilde.Bana baktı
K:M-M-melis ç-çok özür dilerim
Gözünden akan yaşı izledim.En üsteyken nasıl bir anda aşağı süzülüşünü.Kerem de şu an öyle olmuştu.Hissediyordum
M:senden nefret ediyorum dedim ve göğsünden iki elimle ittim onu.Ne yaptığını göremeden arkamı dönüp koşmaya başladım.Hızlıca,her zamankinde çok daha hızlı..Belli bir süre koştum.Onun arkamdan gelip gelmwdiğini bilmiyordum çünkü ağlayış sesim o kadar yükselmişti ki kendi ayak seslerimi bile duyamaz olmuştum.Nefesim nefesimi kestiğinde durdum ve soluklandım.Ağlamamı zor da olsa daha yumuşak bir moda indirdim.Bilmediğim hiç görmediğim bir yerdeydim.Ana caddenin sokaklarından birine girdim ve yere oturdum.Çantamın içinden telefonumu çıkardım.Babamı aradım ve dilanlarda kalacağımı söyledim.Telefonumu sessize aldım ve kafamı dizlerime gömdüm...
-2 saat sonra-
-Keremin Ağzından-
Melisin bu kadar biriktiğini benle ilgili şeyleri bu kadar önemsediğini göremediğim için kendime küfürler savurdum.Deliricektim.Bana söyledikleri kalbimin en derinine saplanıp kalmıştı.Beynime de kazınmıştı unutamazdım.İlk defa her şeyi saklayan duygulqrını belli etmeyen Melisin aslında öyle olmadığını görmüştüm.Aramak istedim aramaya yüzüm yoktu.2 saat geçmişti ve bereye gittiğini bile bilmiyordum.Barışı arasam o bilmez,cihan hoca tehlikeli dilanı aradım sonunda.
D:alo,kerem?
K:dilan melis orda mı
D:hayır neden?
Telefonu kapadım ve arabama arlayıp ayrıldığımız yerin her köşesine bakmaya başladım.
-Melisin Ağzından-
Kafamı geri kaldırdığımda zifiri karanlıktı heryer.Sokak lambalarının aydınlattığı birkaç belirli yeri görebildi gözüm ancak.Kuyru köşede kalmıştım.Ayağa kalkamaya ve en azından caddeye inmeye karar verdim tam ayağa kalktım ki sokağa bir kaç ayyaş geldi.Tam da sırası!Beni görmemeleri için çöp kutusunun arkasına gizlendim.
X:olun lan acaba bu kızlar ne bok arıyolar lan erkeklerde
Z:ne biliyim lan
Y:para zenginlik dlan filan o*ospu lan hepsi
X:ama feci hatunlarda var şimdi bak üff
Z:kes lan kes ver şu birayı bana
Ara delikten izliyodum.Nefesimi tutmuştum neredeyse.Beni bulurlarsa sıçmıştım.Hafif kısa boylu siyah tişörtlü çöpe doğru yaklaşmaya başladı.
Z:olum yemek var mıdır
Gerilemek isterken bir anda ayağımın üzerine oturdum ve yanımdaki konserve devrildi.Aha valla sıçtım şimdi.Bana doğru gelmeye başladılar.
Y:ne var lan orda
X:kedidir
Siyahlı bana yaklaştı kafasını bana uzattı ve
Z:ne kedisi lan fıstık var burda fıstık
Arkadakiler güldüler ve onlarda yaklaşmaya başladı.geri geri gitmeye başladım ve hızlandım.Ayağa kalktım ve koştum.Koşmamla birlikte bileğimde hissettiğim acı burkuldum mesajı veriyordu.Sendeleyerek sokağın başına koşmaya çalıştım.Allahtan dokak küçük kısa bir sokaktı.Tam çıktım sokağı döndüm derken arkadan bir el ağzıma yapıştı ve beni geri çekti.
M:İmdattttt yardım edin!!!!
Ağzımı tutmaya çalışarak çıkmaz sokağın dibine getirdiler.İmdattt!
Kendimi bir tokatla yerde buldum.
Y:kes lan sesini oros*!
Deli gibi ağlıyordum.Gökten yardım bekliyordum artık.Hepsi birden üzerime geldiler ittirmeye her ne kadar çalışsamda yeterince güçlü değildim.Kafamı yana yatırdım.Bursdan sokağın girişi görülüyordu.
-Keremin Ağzından-
Arabadan indim yaklaşık 40 dkkadır arıyordum onu heryerde.Geçmediğim sokak sormadığım insan kalmadı.Arka sokaklardan birine girdim.Hızlıca koşuyor sağa sola bakınıyordum.Bir yandan melis diye bağırıyordum.Son sokağın önünden geçiyordum.
-Melisin Ağzından-
Bir tanesi boynumu öpmeye çalıştı.Elimle bir tokat geçirdim yarım yamalak yüzüne.Gözlerinden ateş fışkırıyordu.Bir anda karnımda bir acı hissettim.Çok kötü tekme atmıştı biri.o sora kafam yana yatıktı sokağın başından hızlıca geçen birini gördüm.Kerem Keremdi o.Her nasıl görsem tanırdım.İç sesimi dışa vurdum tüm acımı unuttum ve bağırdım.
M:Keremm!!! Kerem Yardım et!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asıl Gerçek Bu
Teen FictionTanıtım Merhaba ben Beyza.Koyu bir şekilde MelKer ciyim.MelKerle ilgili çok ve güzel hikayeler bulamadım.Bu yüzden yazmaya karar verdim.Hikaye Güneşi Beklerkene uygun olacak sadece Zeyker olmayacak.Melisin okulun camından attırdığı zeyker fotolarınd...