Aşık Olduğum Adam

461 17 0
                                    

-Melisin Ağzından-
Kapıyı açtığımda elinde çiçeklerle duran Keremi gördüm.Bana tuhaf bir şekilde bakıyordu.Kendime baktığımda üzerimde kusmuk vardı.Kahretsin tam sırasını buldu.Elimle kapadım.
M:Ne işin var burda?
K:Melis ben konuşmak istiyorum senle
M:Benim senle konuşacak hiçbir şeyim yok anladın mı
Diyip kapıyı hızlıca kapattım.Ya da öyle sandım çünkü kapının kapanmasını engelleyen ayağı görmemiştim.Eliylede destek olarak kapıyı tutuyordu.
M:gider misin seni burda istemiyorumun neyini anlamıyosun
K:Melis konuşucaz
M:oldu canım kahvede ister misin?Çık dışarı!
K:Gel de çıkar
Çıkaramayacağımı her ne kadar bilsem de ellerimle göğsüne yumruk atıp ittirmeye çalıştım.Geriye sendeledi tam o sırada dengemi kaybedip burun buruna geldik.Birkaç saniye öyle kaldıktan sonra kendimi geri çektim.Hayır Melis sakın kendini kaptırma asla!
Hızlıca yukarı çıktım.Odama girdim ve üstüne temiz bir tişört geçirdim.Aşağıda durması umrumda değildi.Onunla yüz yüze gelmeyecektim odamdan bir müddet çıkmadım.Ses de gelmiyordu.Aşağıya foğru yavaşça indim.
-Keremin Ağzından-
Allahım bapıcam ben bu kızla.Bir özür diliyelim dedik burnumuzdan getirdi.Her be kadar boşvermeye çalışsamda veremiyordum.Kapıdan öylece çıkıp be hali varsa görsün diyemiyordum işte.Kanepeye oturdum,inmesini bekliyordum.Yam o sırada merdivenlerden ses geldi.İnmişti çok şükür!
K:Lütfen izin ver konuşalım
M:kiNe diceksen kısa kes
Dedi ve karşımdakş büyük kanepeye oturdu.Yanına geçtim elini tuttup gözlerind baktım.
K:Çok özür dilerim Melis.
-Melisin Ağzından-
Cevap vermedim.Söyleyecek bir sözüm yoktu çünkü.Tamam diyip sarılsamıydım yoksa daha fazla gurur mu yapsaydım bilmiyorum.O yüzden sustum o konuşmaya devam etti.
K:Baştan beri seni ne kadar üzdüğümü farkındayım.Zeyneple kardeş olmanız bu yaşananlar ve s-senin beni s-sevmen.
Tam sevmiyorum dicektim ki diyemedim.Gözlerimin en içine kadar bu kez çok farklı bakıyordu.Görüntüsü aklıma işlemişti.Ç-çok farklıydı işte anlamaz mıyım ben onu.
K:Ve biliyorum bu yaptığım çok adice ama Melis ben Zeynepi seviyorum.
Kalbime saplanan bir ok daha.Zeynepi seviyorum demişti.Canımın yanacağını bile bile göz bebeklerimi çatlatacak kadar derine baka baka söylemişti bunu.Bir anda gözüm bulanıklaştı ki bir damla yaş o bulanıklığı giderdi.Hiç bir şey demiyor belki de diyemiyordu.Elimi tuttuğunu yeni fark ediyordum ne zaman elimi kendi avucunun içine aldığı hakkında hiç bir fikrim yoktu.Elimi yavaşça çektim kafamı başka yöne çevirdim be gitmesini bekledim.O da anlamış olacak ki yavaşça kalktı,ayakta bir müddet durdu ve gitti.Bu sefer öfkeli Kerem Sayer yerine bambaşka birine şahit olmuştum.Benim aşık olduğum her yönüyle ilgimi çeken,ama kalbime bu yumuşaklığıyla girmeyi başaran Kerem Sayere...
-Keremin Ağzından-
Eve geldiğimde nedense tuhaf hissediyordum.Üzgün yada bitkin belkide vicdan azabı ama karar veremediğim o duygu Melisi düşünmemi sağlıyordu.Onu ,sürekli onu.Yatağa uzandım tavana öylece baktım,baktım,baktım...
-Zeynepin Ağzından-
Kereme ulaşamıyordum.Melis desen aramaya yüzüm yok.Odamda öylece duruyordum.Yağmuru aradım bilgisayardan.Şu an bana o iyi gelirdi.
Y:Zeynep nerdesşn meraktan çıldırdım
Z:biraz düşünmem gerekti.
Y:Melisten haber var mı?
Z:hayır ne diyeceğimi de bilemiyorum.
Y:bu durumda ne teselli vereyim valla bende bilmiyorum.
Z:Verme boşver.Sadece konuşalım.Ee sein Canla nasıl?
Y:iyi hatta çok iyi geçen-
Ya canım özür dilerim kaptırdım kendimi
Z:yok sen devam et dinliyorum ben
Y:yok ya boşver zeynep yarın bişeyler mi yapsak
Z:ne gibi
Y:dolaşırız gezeriz kafa dağıtırsın hem biraz
Z:olur..
-Ertesi gün okul-
-Melisin Ağzından-
Okulun bahçesinden girdiğim anda Keremin tayfasını görmem zor olmadı.Ve okul hayatı eski Kerem geri döndü.Serhatın topunu dikişini gördüm ve Zeynebin elinden tutup içeri girişini..Süper artık aşkları ilan da edilmişti harika.Hızlıca ağlamamaya çalışarak sınıfa çıktım.Kendimi tuttum ve sınıfa girdim Zeynep yoktu.A tabi Keremle ya şimdi o.
Dilan:Melis takma bu kadar
M:hı?
D:takma diyorum iki saattir
söyleniyosun
M:ben onları içimden demiyo muydum?(kahretsin)
D:valla seni dinliyorum keremi gördüğünden beri söyleniyosun.
M:neyse çaktırma ders ne
D:Melis sen dersi ne zamandır soruyosun?
M:Bugünden beri her şey değişti artık.
D:😐
M:Neyse kantine gidelim mi
D:yemek mi yicen
M:aynen. Acıktım
D:valla Melis helal
M:😊
-Kantin-
D:Kızım durmadan sana bakıyo
M:of banane dilan ne söylüyosun
D:yeme beni Melis Kerem sana bakıyo ve sen umursamıyosun
M:Ya yeter Dilan uzatma!
Kalktım ve hızla lavaboya koştum.Elimi yüzümü soğuk suyla yıkadım.Lavabodan çıktığımda biri beni kenara çekti.
M:Aksel?
A:evet ta kendisi.

Asıl Gerçek BuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin