234,56 people like this post
/kIm.Myeong 🌷🌃/Mire elindultunk már nagyon sötet volt. Sétálgattunk majd megálltunk egy partnál és mindenki képeket csinált én lőttem egy selfiet majd elraktam a telóm és odasétáltam Chaeyounghoz aki éppen Jisooról készített képeket.
Szia- köszöntem.
Hello- mondta de még mindig nem figyelt rám. Mi lenne ha segítenél Hyunjinnak, nézz oda szerencsétlen nem tud magáról egy jó képet készíteni.- rám nézett aztán Hyunjinra.
És miért nem te mész?- kérdeztem vissza.
Umm, mert én éppen Jisoonak segítek amint látod.- nézett mélyen a szemembe.
Hajjjj oké.- mondom, majd odasétálok Hyunjinhoz.Hello, úgy látom el kell a segítség- nevettem kínosan.
Ja az meglehet.- nevetett ő is.
Umm, én szívesen segítek.- válaszolok.
Tényleg? hát oké tessék itt a telóm- nyútja felém a készüléket. Elveszem majd hátrébb sétálok.
——————
Már vagy 5 perce készítem róla a képeket és veszem fel az újabbnál újabb pózokat miközben fotózom, néha néha elröhögi magát ami nem túl kellemes, mi lenne ha egyszer együttérezne velem?!? gondolkozom, közben szemem sarkából látom hogy most Jisoo készít fotókat Chaeyoungról.
————————————————————————
Jisoo szemszögeAhjjjj készen vagyunk már?!?! Éhes vagyok ㅜㅜ.- nyafogotam.
Én is!- kiáltott fel Myeong miután felállt a kényelmetlen fotós pózból.
Akkor miért nem megyünk el a közeli kisboltba?, miközben sétáltunk idefelé láttam egy tök jól kinézőt.- vetette fel az ötletet Chaeyoung.
Felőlem oké.- felelte Hyunjin.
Felőlünk is.- feleltük ketten Myeonggal.
Oké akkor kövessetek engem!- jelentette ki Chaeyoung.Sziasztok!
Irtózatosan sajnálom amiért ilyen gyakran teszek ki részeket, de az élet lefoglal, viszont mostanában akad időm írni úgyhogy megpróbálom behozni a lemaradásaimat! 💜🫧+++Addig aki még nem olvasta a one shot-om nyugodtan elolvashatja (bár mondjuk télen jobba a hangulata) (ez nem kötelezés csak egy ajánlat 🤭🫣)
YOU ARE READING
Acting (Hyunjin ff)
FanfictionÉrtem, de ha már itt tarunk miért nem kezdjük a legelejétől?...... Kim Myeong egy kdrama színész és egy egyetemista tanuló. Éppen második drámáját forgatja mikor az élet úgy dönt hogy egy kisebb csavart tesz már így is nehézkes de látszólag csodás é...