12. Fejezet🍓

91 3 1
                                    

Myeong szemszöge

Miután beljebb tessékeltem Jisoot leültünk a kanapémra majd megkérdeztem miért jött.
Szóval miért jöttél?- kérdeztem.
Gondoltam körbenézhetnénk a városba ha már itt vagyunk, meg amúgy se lesz sok időnk hiszen a forgatás miatt vagyunk itt.- feleli.
Tetszik az ötlet akkor ki szól kinek unnie?- hirtelen kezem szám elé kapom mintha valami rosszat mondtam volna.
Jaj semmi baj ez nem annyira nagy dolog már úgy is közel állunk egymáshoz úgyhogy hívhatsz unnie-nak- emeli mosolyra a száját.
Én úgy gondoltam hogy te szólsz Hyunjinnak én pedig Chaeyoungnak.- válaszol kérdésemre.
Hajjj oké.- nyögöm ki hiszen semmi kedvem megkérni amúgy is miért mindig énnn?!
———————————————————————
Miután Jisoo kiment felvetettem valami elviselhetőbbet majd indultam is Hyunjinhoz. Mikor az ajtaja elé értem vettem egy nagy levegőt egy mosolyt az arcomra és bekopogtam. Hyunjin egyből ajtót nyitott és behívott hogy ne kint ácsorogjak mint egy fa. Leültünk a kanapéra majd megkérdezte miért jöttem.
Helló, mi szél hozott?- kérdezett.
Hát Jisoo felajánlotta, hogy menjünk el sétálni/körbenézni Busanban, hiszen nem sokat forgatunk itt.- válaszolok.
Felőlem ok.- mondja, majd kimegyek és lesétálok a portára, ott várom őket vagy 1 órát ültem ott mire megérkeztek.






Hello kedves olvasóm!
Nagyon sajnálom hogy ilyen sokára tettem ki e rövidke részt, a felvételi és a sok tanulás nem segítette munkám, de nem magyarázkodom tovább ígérem hogy mostmár gyakrabban lesznek részek!
Köszönöm hogy elolvastad:)

Acting (Hyunjin ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora