10. Fejezet🍓

102 9 2
                                    

Myeong szemszöge

Mikor kimentem az öltözőből a rendezővel találtam szembe magam aki azt mondta hogy másokat kell keresnie ha Hyunjinnal nem fogunk jól kijönni. Kicsit elszomorodtam de tudtam hogy ma utazunk Busanba hogy leforgassunk egy újabb részt, úgyhogy itt az én időm. Mikor felszálltunk a vonatra (utas szállító) egy külön vonatrészbe vezettek minket ahol csak mi voltunk meg a "kísérők" 2 külön kisebb kialakított szobarész volt és hát mint ahogy eddig is észre vehettük én kerültem egybe Hyunjinnal. Na mindegy is mikor leültünk elő kaptam telefonom és csináltam egy képet. Amit postoltam instara.

278,613 people liked this post/Train to busan 😮/

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

278,613 people liked this post
/Train to busan 😮/

Ezután fogtam a fejhallgatóm feltettem és elkezdtem zenét hallgatni. Pár perccel később észre sem vettem hogy elkezdtem hangosan énekelni, amit szerintem Hyunjin meghallott mert hirtelen levette a fejhallgatóját és rám szegezte tekintetét, de én ezt mind nem láttam hiszen az ablakból bámultam kifelé.

———————————————————————
Hyunjin szemszöge

Teljesen nyugodtan ültem és néztem a telefonom mikor meghallottam valakit énekelni és mit ne mondjak nagyon jól hangzott, hirtelen Myeong felé fordultam lekaptam fejemről a fejhallgatóm és hallgattam ahogy énekelt. Felém fordult és meglátta hogy őt nézem, majd levette a fejhallgatóját.
Jajj bocsi megint hangosan énekeltem- bánkódott.
Semmk baj és amúgy ahhoz képest hogy nem vagy idol és nem énekelsz napi 5-6 órát nagyon jó vagy benne- mondtam.
Ohh köszi- feleli.
Egyszer kipróbálhatnád az idol életet ének tehetséged van a rapped is elég jó a táncodat még nem láttam de szerintem az is jó lehet- mondtam neki.
Így gondolod? Nagyon sosem akartam idol lenni de megpróbálhatom, és amúgy ez a sok kedvesség hirtelen honnan jött?- kérdi.
Hát igazából csak próbálok javítani a kapcsolatunkon- felelek.
Értem, de ha már itt tarunk miért nem kezdjük a legelejétől?- most kérdi ő.
Felőlem rendben- válaszolok, majd el kezdtünk beszélgetni.

Acting (Hyunjin ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang