14. Fejezet🍓

71 3 0
                                    

Myeong szemszöge

Miután elértünk a nonstopba mindenki különvált és keresett magának valami "műanyag" kaját mert igazából ez nem mondható rendes ételnek. Majd a kasszánál újra összecsatlakoztunk, már egy óra eltelt mindenki megette amit vett közben pedig jót beszélgettünk és még Hyunjin is beszélt hozzánk. Új mérföldkövet ütöttünk meg.- gondoltam magamban. Pár perccel később kitaláltam hogy kirakok egy insta storyit de amikor belenyúltam a táskámba nem éreztem a telefonomat.
Umm gyerekek, szerintem elhagytam a telóm a parkba.- néztem rájuk rémült szemekkel.
Oké csak semmi ok a pánikra mindjárt kitalálok valamit.- mondta Jisoo.
Megvan! mivel már nagyon késő van, mi lenne ha én és Chae visszamennénk a hotelbe szólni a rendezőnek hogy elhagytad a telód és addig te és Hyunjin megkeresnétek a telefonod?- kérdezte Jisoo.
Igazad van lehet így lesz a legjobb.- majd tekintetem Hyunjinra szegeztem aki csak bólogatott, azaz ő is egyet értett az ötlettel.
Oké akkor most induljunk meg mind.- mondtam, majd felálltunk az asztaltól.
Mi Hyunjinnal a park felé Chae meg Jisoo a hotel felé vették az irányt. Az út odafele nem volt kínos most már, inkább, megszokott hiszen mindig minket kettőnket tesznek a csajok össze.
———————————————————————
*negyed órával később*

Most értünk a prakba éppen a híd felé tartunk ahol a képeket készítettük. Majd keresni kezdtük a telefonom.
Megvan!- kiált Hyunjin.
Úristen, köszönöm.- mosolyogtam rá majd elvettem a kezéből.
Le van tíltva.- biggyesztettem le mosolyom.
Biztos valaki megpróbálta feltörni, de ne aggódj majd holnap után mikor visszamegyünk Seoulba elvissük egy szervízbe és majd ott megcsinálják.- mondta Hyunjin hogy jobb kedvre derítsen.
Oké, köszi az ötletet de most már induljunk.- mondtam, majd elindultunk.

Miután visszaértünk a hotelba egyből elmentem és szóltam a rendezőnek hogy le van tíltva a telóm úgyhogy most egy ideig nem tudom használni, majd mentem a csajokhoz és elmondtam nekik is a storyit. Aztán visszamentem a szobámba lefürödtem és lefeküdtem aludni.
————————————————————————
*Másnap*

Chaeyoung szemszöge

Chaeyoung szemszöge

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

/ L_Cchae @ kIm.Myeong köszi unnie hogy vezetsz😉🚗  @ H.hy @ sooyaaa__ /

Ma a forgatási helyszín a tengerparton lesz és a rendező megengedte hogy 4-en Myeong autójával menjünk, aminek nagyon örültünk. Reggel 9-kor bepattantunk az autóba és már útón is voltunk a part felé ami két órára volt a hoteltől.

Acting (Hyunjin ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang