- Tisztán emlékszem nem is olyan régen ugyanígy ültünk egymással szemben. Azóta láthatóan sokminden változott körülötted és veled kapcsolatban is. Például az a gyönyörű kis csöppség a jobbodon . Nem bánod ha meg kérdezem mi történt veled ? Tudod sokmindent hallani lehetett de szeretném hogy most te önts tiszta vizet a pohárba . - vártam hogy végre eljöjjön ez a nap mégis jelen helyzet nagyon izgulok. Nem érdekel hogy az emberek hogyan fognak reagálni, ezt nem értük magam és a családom miatt teszem.
- Igen igazad van, a találkozás nem is tudom talán 2 éve volt ? Sokminden történt azóta amiről valószínűleg itt mindenki hallott. Nehéz volt ide eljutni és megteremteni azt az életet amire mindig is vágytam . Volt mellettem egy igazán fontos személy aki segített abban hogy elfogadjam és szeretni tudjam magam . Igen viccesen hangzik de nem igazán éltem boldog életet még ha azt is lehetett látni . Azt hiszem a színészi élet ténylegesen egy óriási színjáték a kezdettől a végéig. Egy igazán fontos személy segített.. abban hogy kiszabaduljak ebből a csapdából. Oo elnézést túlságosan érzelmes voltam.. - újból ez történt de most nem bánom.- Hálásak vagyunk annak a személynek. Egy teljesen új személyt adott nekünk azáltal amit mondtál. Xiao te csak úgy ragyogsz ! Látszik hogy jelenleg tényleg boldog vagy nem pedig színjáték . Azt hiszem sokan egyetértenek velem abban hogy elképesztő átalakuláson mentél keresztül. Nagyon büszkék vagyunk rád !!- féltem hogy milyen reakciót fog ez kiváltani közel egy éves hallgatás után egy ilyen visszatérés.
- Tudod amikor kiderült az omega léted komolyan aggódni kezdtünk.. láttam hogy az interneten mit tettek és ..- igen nagyon nehéz volt de a világ jelenleg sajnos ilyen .
- Amilyenek születtem nem igazán tehetek róla se se mások . Ezt nem lehet megváltoztatni,de nem is bánom mert akkor ez a gyönyörű hercegnő nem lenne most itt velünk . - néztem a kíváncsi kislányomra , Imádom hogy a szemében mindig az apját látom.
- Pontosan! Egy tüneményes kis hercegnő . Tudod az arca egy az egyben a tiéd de a szeme azt tudjuk kitől örökölte..- ne nézzen rám így mert zavarba fogok jönni.
- Visszatérve az előzőekhez . Azt vettem észre mostanában az emberek nem a saját életükkel vannak elfoglalva. Szomorú ezt látni hogy inkább mások életét követik napról napra .. és néha teszik tönkre . - belegondolva abba hogy egyetlen egy élet van és valaki erre teszi fel az egész életét.- Igen .. Sajnos a mai világ igen gyorsan fejlődik és válik egyre jobban.. érzéketlenné . Emlékszem amikor még kislány voltam milyen volt például a gyerekkorom.. Most pedig azt veszem észre hogy a lányom inkább egész nap csak netezik.. Az idő eltelik úgy felette hogy semmit nem tud a kinti világról mert máshol él.. egy alternatív világban.. Basszus most biztos kapni fogok tőle ha hazamegyek.- szomorú hogy igaza van ..
- Pontosan.. a lányom nem ilyen körülmények között fog felnőni.. Szeretném ha félig de olyan gyerekkora lenne mint nekem ( leszámítva a színészetet. ) Távol akkarom tartani a médiától. Ez az első és utolsó hogy megmutattam. - eleget szenvedtem ahogy az apja is .. Őt ennek nem fogjuk kitenni ennek az egésznek.
- Nehéz lesz a hiányodhoz hozzászokni de azért egy vasárnapi ebédre hívj meg !- imádom ezt a nőt.
- Add meg előtte a számod!!- tényleg örülök hogy még utoljára eljöttem ide .
- Nagy tapsot Xiao Zhan , aki nem rég adta ki a könyvét " Szárnyak nélkül a magasban " ha kíváncsi vagy mi is történt vele az évek alatt olvas bele . Hiszen éppen ezért volt ma velünk itt , Köszönjük hogy velünk voltál a könyvajánlón!- imádtam itt lenni remélem egy újabb boldogabb kezdett.Egy újabb Yizhan történet ami hasonló az elődjéhez mégis másabb. Remélem ezt is olyan élvezettel fogjátok tudni olvasni.
YOU ARE READING
× Szárnyak nélkül a magasban *
FanfictionSoha nem tudsz addig megfelelni másnak amíg magadat nem szereted.. anya mindig ezt mondta de azt hiszem ez idő múlásával veszít a hitelességéből...