- Yibo ! .. kész van a reggeli ..- komolyan mondom ez a kölyök még mindig kölyök.. néha inkább bejárónőnek érzem magam mint a szerelmének .
- Elnézést.. reggel le mentem a boltba mert így nem voltak olyan sokan de ennek a következménye hogy bealudtam.- lépet mögém majd hosszú csókot nyomot nyakamba.
- Ha szóltál volna én is be tudtam volna vásárolni..- azt hittem fel fogok ébredni ha felébred mellőlem de nem így történt.. Másrészt nem értem amikor forgatás volt olyan hamar is képes volt felébredni. Persze nem mintha azt akarnám hogy megint olyan " reménytelen" napja
legyenek.. egyszerűen furcsa.
- Xiao ..? Minden rendben van veled ?!- ezt még komolyan ő kérdezi meg..?
- Természetesen , miért gondolod hogy bármi baj lenne ?- fordultam felé.
- Másabb vagy az elmúlt napokban .. mintha magad köré húznál egy burkot. Nem mosolyogsz annyit és sokkal fáradékonyabb lettél... Elmenjünk orvoshoz?- nincsen semmi bajom egyszerűen többet angyalok mostanában. Az elmúlt időszak a rajongók őszintén pszichésen nagy terhet jelentettek .. valahogy ezt most így dolgozom fel.
- Semmi baj, tudod az elmúlt idők problémája sok volt kicsit.. azt hiszem most így dolgozom fel ezeket.- csiptem enyhén oldalába majd az asztal felé kezdtem saszolni.
- A kedvemért elmegyünk orvoshoz?- nagyon nincsen kedvem hozzá.. ott meglátni minket együtt nem igazán lenne jó .
- Tudod hogy tele van emberrel és megint valami pletyka szárnyra dob kellni. Ha ennyire akkarod akkor hívjunk házhoz egy orvost.- azt biztosan nem akkarja mert..
- Rendben . Holnapra át hívom az egyik ismerősöm.. nem rég végezet az orvosin de bízom benne.- kérdem én ez mégis hogy a fenében fajult idáig...***
- Édesem , be kell szaladdnom egy kicsit .. ugye nem baj ?- miért lenne.. csak azt remélem még egy kicsit itt maradhat és együtt tölthetjük az időt.
- Tudod a választ csak siess haza és hozz egy jó érett barackot.. kívánom azt a mennyei barack ízt. - a barack a világ egyik legnagyobb ajándéka.
- Akkor egy zacskó barack , még valamit?- sietett az előszobába majd magára húzta a már nem kicsit elhasznált cipőjét. Annyiszor mondtam már neki hogy vegyünk egy újat de nem.. ő imádja mert ez az első cipő amit együtt vettünk.
- Hmm nem igazán csak siess haza !- gyors csókot váltottunk majd kilépett a lakásból.
Én mondom ez a kölyök néha olyan hmm furcsa tudd lenni de akkor is imádom. Bármikor ha boltba megy egyedül mindig meg kérdezi mit kell hozni, elmondom neki majd 3x annyi dologgal állít haza.
- Komolyan ?? Felnőtt ember vagy de a kulcsot itthon hagyod?- nem értem hogy képes ezt eljátszani többször is.
- Azt hittem ma ..- ez nem Yibo.
- Elnézést , mára volt megbeszélve egy időpontom a ház tulajdonosával. A víz számlával kapcsolatban..- a víz számla miatt nem fog valaki házhoz jönni főleg nem ilyen öltözetben.. másrészt Yibo elmondta volna ha ..
- Sajnálom de azt hiszem eltévesztette a házszámot.. Szép napot !- csuktam volna be az ajtót mire az idegen személy a lábával ki támasztotta.
- Xiao Zhan ! Engedje meg hogy bemutatkozak!! A legnagyobb rajongója vagyok..- istenem ne..
YOU ARE READING
× Szárnyak nélkül a magasban *
FanfictionSoha nem tudsz addig megfelelni másnak amíg magadat nem szereted.. anya mindig ezt mondta de azt hiszem ez idő múlásával veszít a hitelességéből...