6.

40 6 0
                                    






- Aludnod kellene..- egyik lábát húzta a másik után amikor megláttam. Itt inkább ő az akire rá férne az alvás.. olyan most mint egy zombi.
- Éhes lettem.. szóval nem akartalak felébreszteni és enni jöttem.- nem tudom mi van velem de néha olyan éhes vagyok hogy egy egész malacot meg tudnék enni.. máskor pedig hányni tudnék tőle.
- Nem is furcsálom.. emlékszem az untamed forgatásán minden szünetben volt valami nasi nálad . - csipet oldalamba amikor mellém ért. Nem is igaz , valószínűleg rosszul emlékszik.  Igaz néha azért kellett egyik kis erősítő nassolás de azért.. nem mindig ettem..
- Yibo , menned jelen aludni.. napok óta rosszul alszol és aggódom. - tagadni se tudná hogy az én hibám a jelenlegi állapot. Amióta rosszullétek gyötörnek minden pillanatban ébren figyel rám.. próbálom elrejteni a rosszullétet de nem megy.. Yibo pedig miattam van ilyen állapotban.. Tudom jól ha ő lenne ilyen helyzetben akkor én is ezt tenném érte.
- Akkor megyek ha te is jössz velem . - csókolt nyakamba.
- Megeszem ezt a kicsit aztán mehetünk , rendben ?!- néztem boci szemekkel rá .
- Tiltottam én meg neked valaha is evést?   Lassan egyél hogy ne legyen belőle megint rosszullét.- akkor de tömtem magamat tele volt..
- Igenis főnök !- haha azt hiszem tetszik neki ez a megnevezés.


***




- Babám, ébresztő! Nemsokára itt lesz a barátom hogy megvizsgáljon .- simitott lágyan arcomra szerelmem.
- Mennyi az idő?- nyújtoztam egy óriásit.. azt vettem észre hogy ha éjjel a eszem egy kicsit sokkal jobban alszom az éjszaka további részében.
- Dél lesz tíz perc múlva ..- egyből kipattantak szemeim.
- Miért hagytál eddig aludni ??! Tudod mennyire sok dolgom lett volna, össze kellett volna pakolni..- ahh basszus akkora csúszásba leszek .
- Ne aggódj Xiao, Yibo mondta reggel hogy nehéz éjszakáitok vannak ezért át jöttünk segíteni. - szerelmem anyukája nézet be egy pillanatra a szobába.
- Elnézést és köszönöm..- másztam ki nehézkesen az ágyból majd meghajoltam.
- Pihenj vissza és hagyd hogy segítsünk .- jól tudják hogy nekem ez nem könnyű.. nem szeretem ha mások segítenek mert az olyan ..
~ Ahh már itt is vagy ? Várj mondom a kódot 3****9 a legfelső emelet .~ na tessék ezért mondtam hogy ne hagyjon sokáig aludni. Most komolyan minden a feje tetején áll.
- Öltözz át gyorsan .- ez a ruha miért nem jó ? Egy maci naci és egy jó nagy póló.. ahh..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

× Szárnyak nélkül a magasban *Where stories live. Discover now